Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har prøvd å finne ut litt av hva jeg kommer til å gå med på føden. Har nemlig en morgenkåpe jeg er veldig glad i (lyserosa fra Donaldson), og ser for meg at jeg vil stooortrives i den og en nattkjole under(Nattkjolen er lårkort, men det går vel..?) Lurer nå på...hva går folk i på føden/barsel? (Barsel heter det vel, etter at man har født..) Har også en joggebukse(gravidebukse), pluss ammegenser, men graviderumpa mi er blitt så svæær i den..frister mest å gjemme seg i morgenkåpen...ikke lett dette, hva skal dere ha på dere? Har også en fleecejakke, så på en nettside at d ble anbefalt (Er det så kaldt der vi skal ligge, da..?) Har en Lacoste-fleece, helt ny, men..ser det ikke litt teit ut med en limegrønn snobbefleece på barsel....huff, forvirret nå.... :-8
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Ta med deg akkurat det du har lyst til du:) Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha med, men jeg ender nok opp med å gå i gravidklærne:) Greit å prøve å stelle seg litt også, men vet av erfaring at det ikke alltid er slik i praksis;)
en liten i magen Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg gikk bare i joggebukser og sambo sine t skjorter.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Kosedress/joggedress er jo praktisk.gravideskjørt er også kjekt,da man må gå med ganske store bleier de første dagene.Nattdrakt er også praktisk hvis du må dele rom med noen.Ellers tar jeg med meg to ammebher og sloggitruser en størrelse mer enn man bruker ellers.Håper du er klokere nå. lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 ops...store bleier, ja...eh, synes de gjennom joggebuksen??Da blir i hvertfall rumpa enda større...da kan jeg ikke gå med joggedress, for joggedressjakkene dekker jo ikke rumpa....ender opp med laaange t-skjorter....er vel d lureste, skjuler både rumpe og bleier..?(Hjelpe meg..) :-8888
Kreps-77 Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Da jeg fødte lillegull for 2 år siden, hadde jeg med både morgenkåpe og kosedress. Følte meg veldig ufiks i morgenkåpen, så brukte bare kosedressen sammen med sykehustrøye og jakke. Hør kjøpt meg ny kosedress til lillesnuppa kommer. Greit å føle seg litt vel etter fødsel. Magen er jo ganske kvapsete.
Bellen^2 Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Du får sånne store fine nettingtruser til de største bindene, men det er godt å ha noen store romslige truser når du går over til de litt mindre. Jeg hadde med meg to mamma bukser som ikke strammet noe sted, og noen ammetopper. Jeg hadde med en lett fleece jakke som jeg hadde på meg når vi skulle ned i kafiteriaen for der kunne det være litt kjørlig. Husk å ta med noen komfortable sko/tøfler som er romslige nok hvis føttene dine hovner opp. Føttene mine hovnet litt opp på slutten av svangerskapet, men det var ingenting i mot hvordan jeg så ut etter fødselen. Godt å ha noe som ikke strammer da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå