Gå til innhold

Starter dagen kl.05!

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Min sønn på 16 mnd våkner mellom 4.30 og 5.30 hver morgen. Legger han ca 18.30 - da er han stup trøtt. Det hjelper ikke å legge han senere (prøvde dette over noen uker før vi stilte klokka i høst). Før jul prøvde jeg å legge han kl.18, og da sov han faktis "like til" kl.06! Dette ser imidlertid ikke ut til å fungere lenger. Han sover en gang om dagen. Går i barnehage og får brukt masse energi der.

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7732322-starter-dagen-kl05/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi har akkurat samme problemet med datteren vår! Dagen starter mellom 5 og halv 6, og det er veldig slitsomt.. Hun pleide å legge seg syv, men nå prøver vi å holde henne oppe til åtte, for å se om det hjelper. Men hun vokner fortsatt like tidlig...

Håper noen kan hjelpe oss!!

• 2 uker senere...

Jeg har også en som starter dagen kl 04.50, netsen nøyaktig tid hver morgen (natt)... Han er straks 11 mnd. spise rnok mat på dagen og får mye kos og leking. Han har litt eksem og for det har vi bl.a fått Phenamin (mot kløe) til å gi han før han legger seg, denne kan man bli litt søvning av, så nå slipper vi å være oppe 4-5 ganger, men synes allikevle kl 05 er for tidlig. Han legger seg ca 19:00!

Kan noen hjelpe oss?

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...