Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 jeg er nå i uke 38. Hodet på babyen er ikke festet og jeg har fått beskjed av min lege at hvis vannet går må jeg legge meg rett ned å ringe etter ambulanse. Dette fordi navlesnoren kan komme i klem. Noen andre som har fått denne beskjeden, eller har hørt om det? Ble egentlig litt engstelig. Jeg synes ikke det høres veldig moro ut å ligge flat ut på gate eller noe!!!! Noen som har opplevd det?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Vet ikke hva man skal gjøre jeg, for de sier så forskjellig fra sted til sted. Hadde ringt føden og forhørt meg i alle fall:)
nutri Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 ja har hørt man må ligge i ro, så ikke navlesnoren vikler seg rundt hodet/hals på babyen. Kommer vel ikke til å legge meg rett flat midt på gaten, men hvertfall bevege meg minst mulig, og helst finne egnet sted fortest mulig. Har tenkt på det, om det skjer mens jeg går i byen eller er på café. Tror ikke innehaver av caf´/nærmeste butikk har noe imot at jeg låner litt gulvflate en stund i en slik situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå