Gå til innhold

Billige alternativ til dyre stellevesker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synest pengene fyker ut til baby utstyr om dagen, og synest stelleveskene er ganske dyre..

Er det noen som kan anbefale noen vanlige vesker som kan henges over vognen i stedenfor stelle veske. Jeg tenker sånn rundt 2-300 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia. på jysk selger de stellevesker til 249,- så helt greie ut synes jeg!!

Skrevet

Jeg kjøpte en stelleveske fra BabyDan på Barnas Beste. Den kostet 300kr tror jeg.

Skrevet

Hei,

jeg kjøpte en stelleveske på antonina.no og den kostet kun 250 kr.

Skrevet

Vi kjøpte stelleveske fra BabyDan på Barnas Hus, betalte 299,- for den. Den er svart og enkel, og jeg ser for meg at jeg kan bruke den som skulderveske hvis jeg vil, når den har gjort nytten sin som stelleveske. ;-)

Skrevet

Hei

Snuppa har blitt 11 mnd. og jeg kjøpte ikke stelleveske, mente at det var noe jeg kunne klare meg uten.

Jeg tok en sekk jeg hadde fra før og oppi den putett jeg 3 bleier. våtservietter, poser til å kaste bleien i når den avr skiftet, har også noen engangs Libero vaskeservietter, liten tube zu\inksalve. Prøvetube. Og ett tisselaken.

Pr.dags dato har jeg skiftet bleie på amnge forskjellige steder men har klart meg utmerket med sekken min som jeg legger under vognen i handlekurven. Skal jeg handle tar jeg den på ryggen.

Men til Jul kjøpte jeg en reisetoalettveske med brodert navn på som jeg nå har sakene hennes i. kostet kr.139,00 på monogramservice.

puter den bare oppee i sekken hvis jeg skal ha med meg mer enn det som går opp i den.

Skrevet

Man kjøper brukt eller importerer selv fra usa.

Skrevet

går an å bruke ei heilt vanleg litt stor veske. Vi brukar ei veske frå IKEA (kontoravd) :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg har stellevesken til EasyWalker SKY. Den er kjempekjekk.

Ikke så dyr og henger fint på vognen.

Den har også 2 geniale lommer på sidene for flasker som holder seg varme i flere timer. Slipper å lete etter flasker i en stor veske og risikerer ikke at de tipper slik at alt blir bløtt. Bruker denne daglig og den har også fine lommer for å få orden i stellevesken.

Selges blant annet på Barnas Hus

• 2 uker senere...
Skrevet

vi har kjøpt esprit for 299. fin stelleveska med masse tilbehør. barnevognhuset.

Skrevet

Jeg gikk innom en veskebutikk med opphørssalg. Der kjøpte jeg en reiseveske av typen håndbagasje, med mange små rom. Tror jeg betalte hundre kroner for den. Jeg er kjempefornøyd!

Deretter kjøpte jeg litt voksduk, platevatt og kantbånd, og sydde stellematte selv. Det er den beste stellematta i verden! Da kan du selv velge hvor lang og tykk den skal være.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg var og kjøpte stelleveske i helga og fant it at det ar mange dyre stellevesker. men fant en brio stelleveske som jeg likte veldig godt..helt grei liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...