Gå til innhold

Noen som er begynt å kjenne bevegelser i magen da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 15+1 og tror jeg har kjent noen små bevegelser der inne. Litt usikker siden det er så tidlig, men mener jeg kjenner igjen følelsen fra forrige svangerskap. Husker at jeg forrige gang kjente liv jevnlig fra uke 17.

Klarer ikke å kjenne livmoren min jeg heller,, Har ikke helt skjønt det der...

Jeg er 14 uker og har kjent liv siden midten av uke 12. Har vært veldig usikker for alle sier jo at det ikke er mulig å kjenne noe så tidlig. Men nå er jeg veldig sikker. Det er nemlig på de samme plassene (tvillinger) og vært akkurat samme følelsen hele tiden. Men nå litt sterkere. Var også på disse plassene legen fant hjertelyden.

Jeg er forresten første gangs gravid, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men er veldig sikker likevel :)

jeg er 13 uker, og har kjent noen små bevegelser i blandt en stund nå, akkurat som MalinL er det på ca samme sted, og var der jordmor fant hjerrtelyden.. :) trodde også det ikke var mulig, men i følge jordmor er det visst det.... :) så nå er jeg ganske så sikker..! :)

etterjordmor fortalte meg at livmora ligger ca to fingerbredder under navelen min, har jeg kjent den... :) visste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter, og trodde den lå mye lengre ned, så ble litt overrasket.. :) men gøy..!

Annonse

Nå er jeg et par uker senere enn deg da, men har ikke ikke kjent noe liv ennå jeg heller. Vet jo at det er liv der siden jeg fikk høre hjertelyden hos jm på tirsdag. Men gleder meg vilt til det begynner å røre på seg der inne :-D

jaaa,, endelig sikkerpå at det er babyen jeg kjenner også..

livmoren har jeg kjent fra ganske tidli faktisk...i første svangerskap kjente jeg den aldri..huske jeg ikke kjønte hvordan jordmødreog leger kunne måle den...hehe

har forrsten termin1.juli

venter også nr 2. er usikker men trur æ har kjent noe. er i uke 16 nå, men har kjent 3-4 ganga siden uke 15.

Det er veldig svakt og har bare kjent når æ har vært helt i ro.

Dessuten er det bare et spark og ingenting mer pr gang, er ikke helt sikker men det lingner veldig.

Livmora kjenner æ ikke.

dette er nr to,kjente livmoren først idag tili,med ganske full blære.prøv det.

igår natt ble i liggende våken for i kjente det lille nurket bevege på seg.så herlig å kjenne :-) :-) så godt å kjenne liv :-) :-)

Annonse

vet faktisk ikke om jeg kjenner liv jeg,svangerskapet her er så annerledes enn d var me 1 mann..har en del kiling i magen enast stort sett under navleniva på begge sider..men vet ikke..har ikke hørt hjertelyden heller så er litt smånervøs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...