Gå til innhold

elisa blir den MINSTE i mødregruppen..

Anbefalte innlegg

fikk et brev med oversikt over mødre og når de andre barna var født.

og lille elisa er den minste...den elsdte babyen i gruppa er født i oktober..

og det er kun elisa(22des) og en annen(7 des) som er født i desember

jeg har fått vite at hvis jeg ikke trives i den gruppa,så kan jeg komme

i en annen gruppe.

jeg vet at i den andre gruppen så er det en som har født tvillinger på samme dag som elisa, også er naboen min også med i den gruppen.

syns nesten det blir så dumt å bli med y en gruppe hvor det er så "stor" forskjell...

hva mener dere?

skal jeg bytte?..

Fortsetter under...

Det er jo hyggelig at barna er like gamle, men man deltar vel mest for sin egen skyld. Hvis man fortsetter å treffes i så lang tid at barna blir store nok til å leke litt med hverandre, spiller ikke 2-3 måneder så stor rolle.

Hvis du trenger en dytt bak for å bli bedre kjent med naboen din så kanskje du burde bytte, men hvis du kommer til å ha kontakt med henne uansett får du jo et større nettverk hvis du blir i den gruppa du er plassert.

Ikke trekk deg ut helt i hvert fall. Man trenger å komme seg ut og prate med andre i samme situasjon!

Kanskje viktigere med jevngamle barn for dem med nr en enn senere (forstår at du har en fra før). Synes også at barselgruppa er mer for mødre for å ha det litt sosialt enn for unger, i hvertfall i første omgang og senere når de begynner å leke sammen, spiller et par måneds forskjell veldig liten rolle.

Men det er selvsagt deg selv som definerer behovet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...