Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Testet positivt på EL-test i dag, hvor mange dager fremover bør vi har sex??
LilleVakreAnna Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Egget slippes vel normalt innen 36 timer etter at LH stiger, og egget lever max 24 timer. Men er jo ikke sikkert at du testet akkurat når LH-hormonet steg, og kan vel varierer fra person til person/syklus til syklus hvor lenge LH kan påvises med EL-test, så... ja! de neste 48 timene er vel et godt tips! Noen leger sier jo at om man har sex en gang er sjansen like stor som 2, 3, 4 ganger, fordi mannen trenger 2-3 dager på å produsere nye svømmere. Men skader jo ikke å hoppe i høyet et par-tre ganger de neste to døgnene! Lykke til!!
Ladybug~N&E Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 etter at jeg fikk pos. eltest hadde jeg ikke sex en eneste gang. Men jeg hadde sex på morran lenge før jeg el testet. Det virket som om det var nok;) men er nok kanskje greiest å ha sex dagen man tester positivt og kanskje et par dager etter.
Madammen Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Det er ideelt at svømmerne ligger klare og venter i egglederen når egget slippes har jeg hørt? Da vil vel to dager etter EL være i seneste laget?
kelebek Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Vi hadde sex på på kvelden etter positiv test, kvelden dagen etter, og neste morgen. Leste et sted at jo nærmere man kommer tiden da egget slippes, jo bedre. Det funka for oss ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå