krksk Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 vi har vært på 3mnd kontroll på helsest idag og småen fikk vaksiner.. hmm.. kjenner at jeg vokter litt ekstra på han i kveld for redd han skal få reaksjoner.. noen som opplevde at nurket reagerte på vaksinen og hvordan reagerte han/hun???
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Han reagerte ikke på den første annet enn at han ble litt sutrete. 2. vaksina reagerte han mer på. Han sutret mye, fikk litt feber og hadde veldig vondt i lårene. Kunne ikke ta på beinet hans før han hylte til.
fjolla Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Min tulle reagerte ikke på første sprøyten. Etter andre sprøyte fikk hun endel feber og kastet opp på natten. Neste morgen var hun helt fin igjen
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Eneste "reaksjonen" gutten min fikk etter både 3 og 5mnd vaksinene var at han var mer trøtt,ingen feber og ikke no spesielt sutrete.
-carina- Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Gutten min ble veldig rød og hoven på lårene etter 3 mnd vaksinen. Tror nok det gjorde veldig vondt, for han gråt som han aldri har grått verken før eller siden! Ga en Paracet, og etter en liten stund sluttet han helt å gråte! Han reagerte ikke i det hele tatt på 5 mnd vaksinen...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Olivia reagerte ikke på 3mnd, men hun fikk 5mnd igår og inatt sov hun ikke noe, bare hylte og hadde det ikke så bra. Men hadde ikke feber da. Min første reagerte ikke på noen vaksiner.
krølle... Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Håkon fikk vaksine (3 mnd) på mandag. Han var litt sutrete resten av den dagen, og noe i går, men i dag var han sitt blide jeg igjen.
Sina73 Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Gutten min fikk høy feber og sov og sov etter 3 mnd vaksine. Klarte ikke å ta til seg næring og ble dehydrert. Ved 5 mnd vaksinen fikk han en og neste ved 6 mnd kontrollen. Da gikk det bedre.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Veslemor skreik og hadde tydelig vondt (både da hun fikk vaksinen og kvelden/natten), hun har ikke skreket sånn verken før eller etter. I tillegg spiste hun mye mindre. Men så dagen etter virket hun like frisk og rask igjen. Gruer meg til 5 mnd vaksinen som er i slutten av denne mnd..... uff ikke noe gøy når man ser de får reaksjoner og har det vondt!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Jenta mi hadde vondt i låret, feber og grinete. Fikk en stikkpille, og bæsja full bleie. Sov godt etter det. Men var grinete i 2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå