Gå til innhold

Noen flere som venter nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to gutter fra før og venter nå gutt nr.3 - gleder meg veldig til termin.

Jeg har også lest at det er litt større sannsynlighet for at nr.3 blir samme kjønn når man har 2 av ett kjønn fra før. Har hørt at det er mannen som "bestemmer" kjønnet, og at mange menn får "kun" ett av kjønnene (ikke hvis de får veldig mange barn da). Har selv en onkel som fikk 5 gutter og en annen onkel som fikk 4 jenter. Men har også flere eksempler på familiemedlemmer med 2+1. Så noen fasit er det jo selvfølgelig ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Venter barn nr 3 jeg også, men med en annen far.. så da blir det vel ikke helt rett av meg å høre på så mye som tilsier noesomhelst. Men venninnen min har to gutter fra før og fikk enda en gutt .. og ei annen venninne fikk to gutter først og fire år etter ei lita tulle..

Jeg vet heller ikke hva jeg får nå.. og er kjempe spent.. det r åtte år siden sist... og dette svangerskapet er helt ulikt de to andre. Nå er jeg blitt mye større på kortere tid..

Vi får vente i spenning!! Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har jente på 3 og gutt på 1 og venter nå gutt.

Skrevet

Har to gutter, venter nå jente :o)

Skrevet

Min mor har 8 søsken. De ble 6 jenter før den første gutten kom =) De to neste ble gutt og jente. Så de er 7 jenter og 2 gutter. Synes det er litt sprøtt jeg å få 6 jenter etter hverandre! :P

Litt komisk at jeg og min tante ( nummer 9) er gravide på likt og begge har termin i sommer =) Hun er kun 7 år eldre enn meg. Jeg er 21 og hun 28 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...