Gå til innhold

Noen flere som venter nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen av dere som venter nr 3 og at den siste er av ett annet kjønn en de to første?

Jeg har to gutter og venter min tredje nå, vet ikke hvilket kjønn den er enda.

Har ett inntrykk av at hvis man har to av samme skjønn fra før blir det mest sannsynlig den tredje det samme.

Bare lurer på om det er noen med noen andre erfaringer.

Jeg blir glad uansett jeg, bare nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr 3, har to jenter på snart 5 og snart 1 år, og venter nr 3 i mai. Har vært på to ul, og har begge gangene fått bekreftet jente til:)

Skrevet

Har to gutter jeg, og vet ikke hva jeg venter.

UL 25. januar, håper å se d da...

Hva du får i dette svangerskapet er jo på ingen måte avhengig av hva du har fått før da...

Noen får d samme, andre får annet kjønn...

Vi får vente i spenning litt til :)

Skrevet

har to jenter fra før, en på 9 år og ei på 16 mnd. Vet ikke hva det blir denne gangen. Men vi er selv fire jenter, og har bare jenter, så det blir vel jente denne gangen og

Skrevet

Heihei!

Jeg har en gutt på 5 og en jente på 3 fra før, og venter å en liten gutt til i slutten av april:)

Jeg har lest at dersom en allerede har flere barn av samme kjønn, kan det være stor sjangs for at en får det samme igjen. ANER IKKE hvorfor...ganske merkelig egentlig....

Men, dersom en ser på store søskenflokker på 4-5-6 barn så er faktisk det ofte samme kjønn, eller flertall av samme kjønn. Jeg har blandt annet en venninne om har 4 søstre!!!!

Skrevet

Hei jeg venter nr 3..Har to jenter,en på fire og en på to:-) Vet ikke hva det blir enda, men har vært mye plaget med kvalme denne gangen også, så tenker at det blir jente nr tre,,,Spennende:-)

Skrevet

Det blir spennende å se. Skal på ultralyd den 30 januar og skal innformere hvis jeg får vite hva det er. Har hatt ett veldig anderledes svangerskap denne gangen, sikkert derfor jeg blir ekstra nysgjerrig.

Skrevet

jeg har to gutter fra før venter min 3 og det blir en gutt til

Skrevet

Jeg har to gutter på 5 og 3 år.

Skal på ul i morgen, så får vi se..tenker jeg vil høre om kjønnet...er altfor nyskerrig. ;-)

Skrevet

Vi venter nr. 3. Har en gutt og ei jente fra før. Nå venter vi ei jente til

Skrevet

Jeg har to gutter fra før på 5 år (tvillinger).

Denne gangen blir det jente.

Skrevet

Hei vi venter nr tre i mai, har ei jente på snart 8 og ein gutt på 5, ser ut til at det blir ei jente denne gangen:)

Skrevet

jeg venter nr 3. har 2 gutter og venter jente nu:) gleder meg masse:)

Skrevet

Hei...

Venter nr. 3 i slutten av april...Har 2 jenter fra før på 3 og 1 år.

Har et helt annerledes svangerskap denne gangen, men vet ikke hva det er...

Er kjempe spent:)

Skrevet

Heia, har også inntrykk av at de som har to av et kjønn (eller flere) har lett for å få det samme. Jeg har en av hver og venter ei jente til nå!

Skrevet

spennende, gi gjerne tilbake meld. Morsomt å høre hva det blir. Mine gutter er på 6 og 2, snart 7 og 3 :)

Skrevet

Høres ut som det er litt tilfeldig og da, men tror at hvis man har to av samme kjønn så er det ganske lett og tro det selv at man får det tredje gang også, ihvertfall sitter jeg med en sånn følelse.

Skrevet

Hei!

Jeg har 2 nydelige gutter fra før, og nå kommer det faktisk en jente!

Det var helt sprøtt å ikke se en "tutt" på ultralyden. Litt gøy også, men jeg ser ikke for meg at det blir så mye rosa enda. For meg er liksom nyfødtfargen lys blå. Nydelig;=)

Skrevet

Hei!

Jeg har to gutter fra før (11 og 14 år) og vet ikke hva det blir denne gang. Håper å få vite på ul 13 feb. Har ingen magefølelse denne gang, men hadde gutte-følelse begge ganger sist.

Er like velkommen uansett, blir gøy med en attpåklatt;-)

Skrevet

Hei jeg har to gutter fra før og venter nå ei jente i mai :))

Skrevet

Jeg venter gutt nummer 3 nå. Har lest noen steder at har man to av samme kjønn er det 75% sjangse for at også tredje er av samme kjønn som de to man har.

Skrevet

Jeg har to gutter fra før og venter nå nr 3. Vet ikke hvadet blir så det er litt spennende.

Skrevet

Jeg venter også nr tre, var helt sikker på gutt nå også, men på UL påstod de det var ei jente denne gangen. Hun var helt sikker sa hun, det blir jente!

Jeg tror det liksom ikke helt jeg da, er mamma til gutter jeg. Må venne meg litt til tanken på å få en jente tror jeg. Så lykkelig over å få ei lita prinsesse, men samtidig litt usikker også, veit jo ingenting om oppdragelse og stell av en jente liksom :-)

Blir veldig spennende og gøy dette, kanskje ligger vi på føden i juni og ler av at det var en gutt likevel.. Kjempekos blir det uansett!

Skrevet

Vi har en av hver og venter nummer tre. Vet ikke hva det blir. Vi har ikke hatt ønske om å vite det under noen av svangerskapene. Sjansen er 50-50 for at det enten blir gutt eller jente :-) Venter i spenning :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...