Gå til innhold

Flere puppenektere der ute?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Min lille har fått det for seg nå at å ligge med ansiktet fra omverden og spise, nei det gidder hun ikke. Blir sint som ei fele, vræler og vrir seg unna. Så da fikk jeg plutselig et flaske barn!

 

Er faktisk like koselig å sitte på fanget å kose seg med flaska synes jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er veldig sinna på puppen om dagen, da er hun rett som en strek i fanget og kniper sammen munnen, blir kjempe sint på puppen. Så da får hun en del flaske. Men, om natta henger hun på puppen som en smokk, hyler når jeg tar ut puppen selv om hun er ferdig med å spise:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3hfdyille gjerne hatt litt puppenekt her... Men her vil hu ha pupp hele tia. og nå er hun strax 6 1/2 mnd men nekter å smake på noe annet enn pupp...

 

Mamsen trenger snart litt frihet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det litt sånn en stund nå ja, så da har jo jeg mistet nesten all melken også ja. Blir bare mer og mer flaske nå om dagen. Orker rett og slett ikke pese mer med den puppen. Siden han har spist så lite pupp om dagen i det siste, har han jo begynt å våkne hundre ganger om natten igjen.. Og vi som hadde fått det så fint med 1 måltid om natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter ikke puppen, men blir veldig lett distrahert av andre ting. Tidligere kunne jeg legge ham til puppen og så spiste han, men nå gidder han som regel ikke spise hvis han ikke er ordentlig sulten...

Litt upraktisk, for hvis jeg vet at vi skal ut og gå og ikke kommer hjem om to timer hadde det vært greit om han kunne ha spist litt, selv om det bare var en time siden sist... Ellers blir han jo bare sulten før vi kommer hjem igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jenten begynt å nekte puppen for det meste på dagen. Tror jeg har litt lite melk så hun vil ha det fort og gale. Jeg ammer morgen, natt og litt før legging på kvelden. Ellers gir jeg mme på flaske etter grøt og middag på dagen..

Kjempekoselig å gi flaske og...får mye øyekontakt og smil da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han nekter ikke, men spiser kun om han er (kjempe) sulten. Får grøt på formiddag og kveld, middag vil han absolutt ikke ha. Så jeg må jo frem med puppen innimellom grøten, og da spiser han kanskje i 4-5 min så vil han ikke mer. Men om natten er puppen god å ty til synes han....

(han vil ikke ha flaske heller, tar bare et par slurker der og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...