Gå til innhold

Noen her inne som fortsatt er kvalme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 5 + 3 enda, og er helt hinnsides kvalm i dag. Det har bare nlitt verre og verre den siste uka, og i dag har det vart hele dagen, så intenst at jeg ikke klerer hverken å spise eller drikke noe særlig, og måtte ha en pose i fanget når jeg kjørte til og fra jobb....

Please si at det går over.... vet ikke om jeg klarer 2 mnd til før den tid men... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du 15+3?

Jeg er 16+3, og fremdeles litt småkvalm på kveldene hvis jeg er sliten, eller hvis jeg spiser noe som ikke passer magen min :/

Men er myemye bedre da!

Heldigvis.

Skrevet

nei, mente 5 + 3, så hører hjemme på 1. tri... håpet bare på å finne noen her inne som kunne si de var kvitt kvalmen, så jeg kan se lys i tunellen... =)

Skrevet

Jeg er fortsatt veldig kvalm og slapp. sliter veldig med og få i meg to måltider om dagen. og jeg er uke 23.....

Skrevet

Jeg var ekstremt kvalm i starten. Ble litt bedre fra ca uke 17-18 tror jeg det var, men fortsatt kvalm med brekninger hver dag. Men nå har det plutselig gått over, er 24+3 nå... Så nå er det helt topp! :)

Der jeg bor får man forresten gratis akupunktur mot svangerskapskvalme på fødeavd på sykehuset. Verdt å sjekke der du bor kanskje?

God bedring, føler med deg!!

Skrevet

E konstant kvalm æ...e 25 uke idag...:P

Skrevet

Fremdeles vedig kvalm. Er 14+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...