♥Tiny Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 Har hatt 2 netter nå med nattavvenning av snuppa... Og det har gått kjempefint!! Siden hun endelig har funnet ut av smokken, så ble det jo litt lettere også da De 2 siste månedene har hun tullet sånn med søvnen (våknet uttallige ganger på natta uten at det egentlig er noe og ikke sulten), så da bestemte jeg at hun skal avvennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Skal prøve det om en uke når vi er ferdig innflyttet. gruer meg litt siden hun nå er våken en gang i timen om mat, så håper det går bare noen netter så er det i orden..Orker ikke gråtingen hennes, får så vondt av henne, så er vel min egen feil at hun får mat så ofte om natta:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. januar 2007 #3 Del Skrevet 11. januar 2007 Må virkelig ungene på nattavvenning? Min gutt plutselig bare sov natta gjennom uten å våkne...hmm Han begynte med mme da han var 6uker og en liten stund etter har han sovet 12-14t om natta uten å våkne. Kanskje jeg bare har vært veldig heldig. Er det bare "puppeunger" som trenger avvenning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 11. januar 2007 #4 Del Skrevet 11. januar 2007 Hun våkner en gang om natta, jeg dytter smokken inn, og med bittelitt sutring, sover hun videre. De bør vel få et par måltider fast føde før de avvennes. Husk at det går utover melkeproduksjonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå