Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har kjøpt et par ammegensere, en på h&m, og en på Svangerskapet. Men kan da bruke vanlige gensere, og, evt. litt strech-aktige singletter, pluss mamma-genserne våre....En venninne av meg brukte aldri amme-genser, sa hun....hva med dere?
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 venter nr 4. Har aldri brukt ammegenser. Skal heller ikke ha det denne gangen ;o)) Fungerer meget bra med vanlig genser ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Men jeg tenker litt sånn...at når man er ute, feks.på cafe og skal amme...ikke bedre m ammegenser da, så slipper man å blottlegge hele magen til gudoghvermann...eller..?
mammae:-) Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Brukte aldri det sist, litt kjedleg og bare gå i ammegensere i mange mnd da:-) Brukte vanlege klær jeg.
Taram har gutt&jente Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Magen synes knapt, der ligger jo ungen ;-) Jeg kjøpte to ammetopper forrige gang, grudde meg veldig til å amme offentlig. Men det ble så plundrete med dem synes jeg, og brukte dem aldri.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 det går og ann å ha en singlet under en vanlig genser... Så drar du genseren opp og singleten ned - da blotter du ikkemagen din!!!! :-) Bare et lite tips somblir mye billigere enn å kjøpe en masse ammetopper...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Næh, så lure dere er:)Takk for mange gode råd:)
Ønsker3 Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Brukte kun vanlige klær, ingen ammetopper.
eva luna Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har aldri brukt ammegenser, går alltid med en topp/singlet under vanlig genser, så slipper å blotte magen.
Lutitia Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Jeg brukte ammegenserne fra BOOB sist gang jeg ammet. Var kjempefornøyd med dem. Har nesten en hel "garderobe" av forskjellige modeller (inkl. kjoler/nattkjole). Har planer om å bruke dem nå også. De er veldig praktiske og ikke plundrete i det hele tatt. Jeg bor i utlandet hvor folk ikke er så vant til å se ammende kvinner i offentlighet. Med ammetoppene til BOOB kunne jeg amme veldig diskret på kafeer, i parker o.l. Til full pris er de ganske dyre, men jeg fikk kjøpt flere av dem på salg. Jeg hadde også et par andre (vesentlig billigere) ammetopper, men de var virkelig plundrete med knapper som måtte åpnes og veldig slaskete i fasongen. De gikk i klescontaineren temmelig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå