Suprise! Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hun har vært ganske "grinete" i dag.Er så vant til at hun er DEN sola:) Ingenting hjelper.Ikke vil hun sitte,ikke ligge,ikke gå... Har ikke vært slik i hele dag,men etter duppen sin i morges. Har dere forslag på hva det kan være? .. i dag har jeg kun fått i henne ca 600 ml mme.... Hun pleier å spise 730-750... Byttet til nan 2 i dag,vet ikke om det har noe å si? Pappaen var alene hjemme med henne her om dagen,da var hun også veldig grinete.Ikke spiste hun så mye som hun pleier på kvelden.(I og med hun var slik her om dagen er det ikke sikkert det har noe med nan2 og gjøre tenkte jeg på) Noe som kan hjelpe meg å forstå???
palia Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 kan det være tenner som er på vei?? jenta mi blir veldig grinete av det.... kan jo kanskje være nan2 og, vet ikke, min tar ikke mme så har ingen erfaring der
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Kan være at nan2 er litt mer mettende enn nan1 kanskje? Merket det på gutten min når jeg gikk fra hipp1 til hipp2. Eller så kan det jo kanskje være tenner på gang,mange som får dårlig matlyst når de får tenner.
Suprise! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Kjente i munnen på henne i sta. Var akkurat som om jeg kjente noe litt på høyre siden nede.Ikke tann,men "ruglete"? Skal det være helt glatt i gommen? Takk for raskt svar!
Suprise! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 Okei,så da kan den være mer mettende da... Men hun skulle da ikke bli "grinete" av den grunn...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Skulle ikke blitt mer grinete,men nan2 er vel også litt hardere for magen,siden det er mer jern i den. Kanskje det hun reagerer på?
Suprise! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 Mja... men virker faktisk ikke som om hun har vondt i magen faktist. Bæsjet har hun jo også gjort i dag... Hm....huff er så ekkelt å ikke vite hva det er,og når ingenting hjelper...;/ Tusen takk:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Høres ut som det er tenner på gang, blir ruglete der fordi tannkjøttet trekkes tilbake så tanna kommer gjennom:-))
Suprise! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2007 "fakist" aldri hørt om før:p (ikke skulle jeg skrive faktisk der heller:p)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Se svaret til attpåklatten her,hvis hun virker veldig plaget kan du gi paracet enten stikkpille eller flytende. Hjelper godt med litt smertestillende når det er tenner på vei Lykke til,håper hun blir blid og fornøyd igjen snart
Suprise! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2007 Åh,såg ikke at hun hadde skrevet jeg:p Takk for svar! Nå er hun lagt for kvelden så da får vi se hvordan hun er i morgen:) Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå