Gå til innhold

Blæh...nå er jeg så lei...


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal flytte på fredag, nå er jeg allerede helt utslitt. Er hjemme med to barn i tillegg til at jeg pakker alt alene, merker jeg begynner å bli lei av alt med flytting... Gleder meg til jente får hvert sitt soverom, så håper dette slitet er verdt det! Tror Sofie er lei og, hun er mer sutrete enn til vanlig. Emma på 2,5 år synes det er morro med pappesker heldigvis... :-) Flere som har flyttet med babyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyttet takk og lov før babyen kom! Men rakk ikke å få alt i orden før han var her, så vi har hatt endel å pusle med etterpå og, ja... Jeg får gjort utrolig lite når jeg er hjemme alene med Karsten, så jeg beundrer deg som er hjemme med TO små og klarer å gjøre pakking samtidig!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting er pes ja. Jeg er i tillegg sånn at jeg må ha kontroll på alt, så vi kan nok ikke flytte før V blir litt større. ;) Har snakket om å kjøpe rekkehus/enebolig, men ikke vet vi hvor vi vil bo enda så det blir nok ikke til sommeren, men kanskje neste?!

 

Lykke til med flyttingen iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke flyttet med baby, men har totalrehabilitering av hus med baby - og et par unger til;-) Det vi ikke har rørt til nå er kjøkken og stue, resten er fylt med utildekket glava og mye pussestøv. Synes jeg er veldig tålmodig, jeg!!

Du får tenke at dette bare er en periode, det blir jo helt klart bedre å få mer plass, gjør det ikke?

Flyttehilsen fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli godt å bli ferdig med dette, ja. Liker å ha kontroll over alt, så tar ekstra tid pga det med merking av esker og slikt. Skal bli godt med større plass og komme nærmere familie og venner, så er jo verdt slitet! Men, det blir MANGE år til vi flytter igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Føler med deg ja! Vi skal også flytte nå. Har ei på 5 også som ikke er særlig begeistret for byskiftet:( Men det blir forhåpentligvis bra. Og verdt slitet når man er ferdige! Vi får holde ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også flytte snart, men det er nok enda 2 uker til vi flytter inn i vår nye oppusset leilighet. Vi venter på at badet og kjøkkenet skal bli ferdig. Oda er blitt 6 mnd så jeg er spendt på hvordan hun reagerer på den nye leiligheten, spesielt blir det rart å få et eget rom til henne.

Jeg syns du er tøff som er hjemme med to barn og i tillegg pakker, det er så vidt jeg klarer et barn og husarbeid (ikke at det går som det suser da...hehe)....og litt pakking da:-)

 

Stå på, et lite tips... se for deg den første helgen i nytt hjem der du nyter en bedre middag/film eller hva det måtte være og VITE at flyttingen og utpakkingen endelig er over.... Skal bli så godt å sette seg ned i sofaen og si ENDELIG ER VI FERDIG MED FLYTTINGEN!!!! gud som jeg gleder meg til å si det:-)

 

Lykke til med flyttingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...