julisol Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg leverte søknad om fødeplass på Riksen først i dag. Lurer på om jeg er litt seint ute.. Noen som vet? Eller som har fått plass der omtrent på den tiden?
mor saia Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 æ har termin 16 juli! når æ va for å bestill ultralyd time sa dama som ga mæ timen at føde plass villa bli søkt automatisk etter ultralyd undersøkelsen! bli m på BIM treff på fredagen 12 jan da på egon på byporten kl 17!
nestemann Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er redd det er litt sent, men du kan jo være heldig. Jeg har termin 26.juni og søkte plass på ullevål for 9 uker siden, jeg har fått plass. Det vet jeg siden jeg har fått innkallelse til ultralyd på Ullevål- og da har man fødeplass sies det. Man kan jo allikelvel risikere å bli sendt bort hvis det er fult. Legen min sier at det er vanskeligere å få fødeplass på riksen med mindre du har spesielle forhold rundt graviditeten. Riksen har mindre fødeavdeling. Håper du er heldig.... Jeg fødte på Ullevål sist og syns det er så deilig med hotellet, med besøk og stillhet sammen liknet med den ene natten på barsel der jeg ikke fikk sove i det hele tatt. Det er visst vanskeligere å få plass i juni enn juli...flere babyer da...
Miss z Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har termin 26.6 og er noe i den samme situasjonen for min søknad(kopi av svangerskapsjournalen) har blitt borte i posten så legen min har snakket med ullevål i dag og de sa det skulle ordne seg med fødeplass,men de har ikke mulighet til å ta meg inn til den vanlige ultralyden:( Jeg anbefaler deg å ringe riksen med en gang i mrg og høre om det noen mulighet for deg å få plass, for hvis ikke så er det nesten for sent å søke ullevål(det sa de ihvertfall til meg på tlf for et par dager siden). Ikke vent på brev, ta kontakt med de!
snehvit77 Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Tror nok du er for sent ute, men du må hive deg rundt og ringe. Jeg har fått plass der, men søkte da jeg var i uke 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå