Svella Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei damer, her er det 2 uker til terminen. Har vært hos jordmor og hun sa at det var mykt og modent-åpen for 3 cm. Tøyde meg. Med førstemann tøyde hun meg dagen før jeg fødte. Jeg er sikker på at det var det som satte fart i sakene den gang. Men siden det nå er 2 uker til terminen er jeg usikker. Noen som har lignende erfraringer???????? Jeg er nemlig så klar for å få denne ungen ut....
Bea80 & Gullgutten Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hva vil det si å bli tøyd??? Jeg har også to uker til termin og skal til kontroll i morgen.......hmmmmm!!!! Mååå di sjekke noe nedentil da??? Jeg hater slikt, hehe, vil helst føde med buksen på
Fjerdemann på vei Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har ingen erfaring med å bli tøyd, men har heller aldri opplevd at hverken JM eller lege vil sjekke der nede for å se hvordan det ligger ann. Det kom aldri opp forrige gang i alle fall. Og det er opp til hver enkelt å ta imot "tilbudet" dersom de spør om de skal sjekke. Jeg kommer i alle fall til å si nei takk i så fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå