Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Nettopp kjøpt meg 3-4 bom.gensere på h&m (en str. større en jeg normalt bruker, kjøpte 38-40, har lagt på meg gj. sv.skapet og får vel enda større pupper når jeg får melk..) -skikkelig billig-bomull. Litt uvant å ikke kjøpe litt "bedre kvalitet". Tenkte nemlig som så, nå blir det gulp og melkelekkasje om hverandre, og da må vel tøyet stadug til vask...? Andre som har kjøpt inn nærmest bruk-og-kast-plagg nå( i hvertfall for en halvårsperiode) el. satser dere på å kjøpe "vanlig dyrt"/merkeklær(Dersom dere kjøper d til vanlig)?
Silker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Har også begyny å shoppe litt "etterpå-klær". Men jeg har tenkt til å unne meg å kjøpe de type klær som jeg vanligvis bruker. Tror det er veldig lett å la seg forfalle etter en fødsel...kroppen har forandra seg, man prioriterer anneledes... Men for sin egen del tror jeg det er viktig å føle seg litt fin og fresh også Ta seg tid til det. Og gulp går vel av i vask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå