Gå til innhold

Hehe.. Må flire av min søte samboer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger på sofan og humrer og ler.. Kunne ikke fatte og begripe hva han lo sånn av.. (Drev på kjøkkenet..) Når jeg kommer ut i stua igjen ligger han og leser i hakkespettboken sin og flirer for seg selv.. Ser ut som om den fallt i smak ;)

Hihi.. Søte samboern

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Nei det er godt de beholder barna i seg, ikke sant?

Skrevet

hahaha...kjenner meg igjen...min samboer ler så han rister av boken og sier jaaa....jaaa derfor....hmmmm....sånn å forstå....hahahaha.... den boken er helt super!

Skrevet

Min samboer har også den boken, han fikk den av en kompis i julegave :) Men han har ennå ikke fått somlet seg til å lese i den! Jeg har tittet i den, og tror han kan få en bedre forståelse av hva som skjer med meg om dagen hvis han leser den! Super bok!

Skrevet

Hehehe.. Ja, den er virkelig bra skrevet.. Tenk om det fantes en slik bok for oss også? Hehe ;) Jeg har lest litt i den, og samboern har HELT klart tatt med seg noen tips om hva han ikke bør si til gravide damer osv.. Hehehe.. Genialt ;)

Ja xena, det er godt de bevarer noe av gutten i seg ;)

Skrevet

hei den høres jo kjempe fin ut, men hvilke bok er det? har ikke hørt om den jeg, og hvor finner jeg den?

Skrevet

Den heter hakkespettboken for førstegangsfedre og er skrevet av Per Asbjørn Risnes jr.

Finner den i vanlig bokhandel, eller så kan du finne den på nettet ;)

Skrevet

hei tusen takk, den skal jeg jammen meg se om jeg finner:o)

Skrevet

Jepp! Gjør det.. Samboern har iallefall snart lest ut boka, og sier at han føler at han vet mer om hva som skjer og hva som skal skje i et svangerskap ;) Han har lært masse, og gruer seg enda mer til fødselen.. Men men.. (Han har sykehusskrekk, og liker ikke å se at jeg har det vondt. Var på sykehuset i sommer og ble hasteoperert for en blindtarm..)

Skrevet

Kjøpte den til min samboer før jul. Skjønte jo at det ble ikke like interressant for ham å lese de samme bøkene jeg leser. Han ble faktisk litt mer engasjert etter han begynte å lese i den boken.

Det står en hel del ting der som ikke står i de bøkene jeg har lest, å gjett om han føler seg stolt og overnpå når han forteller meg om ting han har lest som jeg ikke kan eller visste fra før :-)

Skrevet

Kjæresten min har også fått den. Den er kjempebra. Jeg holder på å lese den nå. Jeg ler masse:D Har sett at det finnes en sånn rosa bok også, i samme serie. Tror den er for kommende mamma'er;)

Skrevet

Hehehe.. De er litt søte da ;) Skal se etter en rosa bok jeg, for å se om det er til mammaer også ;)

Skrevet

Ja, det skulle ihvertfall vært det. Synes mange av bøkene blir så kjedelige og alvorlige. Skulle gjerne fått presentert stoffet i en litt humoristisk tone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...