Myboy Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har prøvd å bli gravid i 5 måneder nå...begynner å lure på om jeg kan få flere barn:/!??? Barn nr 1 kom med en gang jeg sluttet med p-pillen. Da prøvde vi beina til værs i ti kinutter etter at han kom, og da ble jeg gravid gitt. Men nå......neeeii...blir skuffet når mrs.rød kommer ... Noen som har forslag?????
melkekua™ Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Vil bare si at du ikke er alene ( Jeg er i min 9pp - og første klaffet på første! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Her satt 1.mann også på første forsøk, mens andremann lar vente på seg. Er inne i 20.pp nå... Men håper seøvfølgelig at det klaffer raskere for deg:) Lykke til!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Akkurat samme her, første mann satt på 1. forsøk, men ikke denne gangen gitt. Vi er inne i vår 4. pp, håper det ikke tar så altfor lang. Det føles bare så utrolig lenge siden det gikk med en gang forrige gang...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Var mye lettere for oss første gang også. Blææææææææææææ så irriterende! Forventet jo at det skulle gå like lett med nr 2 siden vi har greid en allerede. Er i 7pp, og bare TR blir borte nå, så skal det hoppes i høyet under svigers tak, hvor vi bor midlertidig. Hi hi! Kan ikke kaste bort en pp bare pga av en slik liten praktisk ting. Får øve på å være musestille!!! Vi krysser fingrer men ikke bena ;o) Den var litt på kanten, tror jeg er litt sliten. Håper dere flirer med meg! Klem...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Samme historie her... Nå er syklusen så fucked up også at det umulig å bli gravid, føler jeg. Nettopp sluttet å blø etter å ha blødd i 1 mnd!! Fått pergokur som jeg går på nå, så får håpe det gjør susen. Lykke til med prøvingen )
Nybaktkone_06 Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Tror jeg henger meg på her. første mann var bare pluttselig på plass, uten noe prøving. et "uhell".Nå er vi i 6 pp, fallet blir større og større for hver mnd tr kommer. Alle rundt meg, uten unntak skal ha baby i mai. Vet ikke hva vi gjør galt jeg....ble spådd gravid med en datter før 2007 her på bim, men det stemte ikke da. Så nå er jeg oppgitt ja. Har ikm 31 januar jeg...enn du? Skal vi ikke bare ta å bli gravid denne mnd jenter???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå