**Mamma** Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har så lyst til og begynne og studere til høsten. Men vet ikke hva. Hvet noen hva man må gå for og bli barnepleier? Eller sekretær på f.eks sykehus, legekontor, tanlegekontor..... ol. Har mest lyst til og bli barnevernspedagog, men har ikke karakterer til det. :(dfgj ljhytrewq
Klippskare Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Du må vel gå helse og sosial for og bli barnepleier.. så høyskolen(?) Resten vet jeg ikke...
-carina- Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Helsesekretær (kombinasjon av lege- og tannlegesekretær) tror jeg du kan bli på to måter. Enten kan du gå vanlig yrkes-videregående skole i tre år, eller så kan du gå bare et "kurs". Disse "kursene" er i privat regi, så de koster endel, tror jeg... Du kan kanskje høre med Arbeidskontoret (heter vel Nav nå), de har vel kanskje litt greie på sånt med utdanning... )
**Mamma** Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Takk!! Flere? Må bare si at det var en liten gutt som tullet litt med tastaturet når jeg skulle legge inn innlegget, så klikka pc etterpå..
-carina- Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Hi, hi... Jeg har sånne "beskjeder" i innleggene mine i blant også... ) Jeg tenkte du kanskje trente deg til å bli sekretær, jeg! )
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 http://www.nki.no/produkt/fagfelt.xsql?fagid=60 Kanskje du finner noe her
-carina- Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Tenkte forresten på at du skrev du ikke hadde karakterer... Om du blir helsesekretær via videregående så får du jo generell studiekompetanse der. Da kan du jo evt. jobbe noen år som helsesekretær og såkan du gå videre til barnevernspedagog derfra.... )
**Mamma** Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2007 He he.. Kanskje ikke så bra cv for og bli sekretær.. he he.. Det var lurt carina.. Har jeg faktisk ikke tenkt på..
**Mamma** Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2007 Var ikke så dum den på Nki heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå