Gå til innhold

Bading på Skinnarberget 16.01 eller 19.01?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta med Kristine og bade neste uke, tirsdag eller fredag. Noen som vil være med???!! :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å prøve hvordan hun er i basseng ja... Er det kanskje en fordel om hun er litt vant med det før svømmekurset? Uff, har ikke veldig lyst til å steppe inn i en trang badedrakt, men....:) Bleik og feit- jeg vil ha sommer og varme nååå! Men, den 16. skal jeg til tannlegen og den 19. skal jeg til øre-nese-hals på sykehuset. Men uka etter det kanskje? 23. el 26.? Betaler man pr gang eller? Og hva koster det?

Skrevet

Hurra!!!!!!!!! Avlys alle avtaler Septemberstjerna og bli med. Det er så moro:) Så lenge man har badet litt hjemme, og gjerne dusjet de også, er det supert å prøve svømmehall også:)

I dag dukket Andrea. Det gikk bra første gangen, andre gangen svelget hun litt vann stakkar.

Tirs el fre, samme for meg:)

Skrevet

Vi blir med på bading!:-) Tirsdag passer best for meg, da er Tobias i barnehagen.

Septemberstjerna: Det koster 40 kr per gang.

PS: en vinterblek mage er ingenting i mot en mage som ser ut som en 80 årings mage... :/ Skrukkete og fæl. *sukk* aldri mere bikini på meg. Heldigvis blir strekkmerkene mindre synlige etterhvert.

Skrevet

Hei!

Blir med på bading, men ikke neste uke. Har dåp den 21. og har en del forberedelser gitt... Men uka etter??

Skrevet

skal vi si tirsdag da? Da må jeg ha med Kine men det går greit. siden vi ikke får vært så lenge i vannet med de små spørs det om jeg ikke kommer litt før så Kine kan bade litt aleine først men jeg ser på- en halvtimes bading for henne er jo bare å erte henne opp ;0). Det er oppe fra 12:30 til 15:00...Nå passer det for folk? Gjerne siste halvdelen for meg...Hva med halv to?

Skrevet

Sånn på fast basis passer det nok best på fredager for meg, pga drammenstreff annenhver tirsdag, som jeg prøver å dra på innimellom. Men ganske mange tirsdager går det jo bra da.. halv 2 er fint, da rekker vi en trilletur og sove litt først:) Bikini er jo ikke kult, uansett årstid da.. var det sånn at det var dumtå ha med vogn dit?? bor like ved, så teit å ta bilen, kan evt ta bare babybjørn

Skrevet

Jeg kan godt bade på fredag likevel hvis det passer best for dere. Anders har fri, så da er det jo ikke noe problem lenger med tanke på Tobias.

Endelig mamma: Det går fint an å trille til skinnaberget, men du må nok parkere vogna i gangen utenfor garderoben. Går jo an å bare ta vognbagen med inn?

Skrevet

OK, fredag passer igrunnen best for meg også. Jeg reiser opp så jeg er i vannet ca halv to jeg da og håper det passer for dere andre:0)

Skrevet

Jeg har time på sykehuset 12.45, så jeg rekker ikke noe bading.. Men blir med nestes gang! Lurer på en ting: Hva betyr det når det står u/t på slutten av et innlegg? Ser det er flere som skriver det...

Skrevet

Flotters! Da sier vi fredag da, kommer halv to ca jeg da, etter trilletur:)

u/t betyr innlegg uten tekst, altså bare en overskrift;)

Hyggelig om vi kunne ha bading på fredager (eller tirsdager) som en fast aktivitet, så slipper vi å planlegge sånn, og så vet alle det. Kanskje vi blir riktig mange etterhvert??

Skrevet

hei,

det høres supert ut med bading! Tror jeg skal ta m ida også jeg, så kommer vi!

ha en fin kveld ladies!! og alle søte små må ha en gooood natt!!

Skrevet

SNAKK OM Å DOBBELTBOOKE!!!! Jeg har tydeligvis hatt litt mye å tenke på om dagen- vi hadde dåp igår..... På fredag skal jeg jo på Disney on ice med størstesnuppa!!Himmel og hav! Men hvis det passer best fredag for dere som skal dit så kan jeg bare hive meg på neste gang. Å ha det fast på fredager passer igrunnen bra for meg, bortsett fra da denne gangen......

Puh, dåp er overstått og i dag er det etterpålag..og godt er det, for det er SÅ mye kaker igjen!! Har lagt i fryseren de som kunne fryses men allikevel er det vanvittig mye igjen- jaja, sånn er det. Spekematen er det også endel igjen av- porsjonene man får på slakter'n er drøye ja, og ganske rimelige. Puh, nå er det ikke noe sånt før Kines konf., og det er 9 år til-heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...