Mortilsnuppe Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Snuppa mi er ganske interessert i brød, og jeg gir henne litt med leverpostei til frokost. Men jeg gir så små biter at det tar jo en drøy evighet før hun har fått i seg noe som kan si å være et måltid. Men jeg er så redd for at hun kan sette det i halsen. Hvor store biter gir dere? 50-øring, kronestykke, tikrone? Takknemlig for andres synspunkter.
Gjest_1001 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Så store som hun greier Min greier bare musebiter, på størrelse med en kvart 50 øring, og de brekker han seg og spyr av til og med. Men vet også noen som greier biter på str med tikroninger ja. Se det an, og skulle det bli brekninge av det er det bare å dunke på ryggen littegranne og hjelpe til.
palia Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 du må nesten prøve deg frem, er bitene for store så spytter hun det nok ut igjen. Min snuppe på 9 mnd spiser gangske store biter nå, men vi begynte med pitte pitte små biter til å begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå