Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Noen med erfaring? Har fått resept på Yasmin p-piller og ønsker å starte opp så fort som mulig. Står på pakningen at man skal begynne første mens dag..... Noen som har startet før? Dette er ikke minipille og jeg ammer ikke....men mensen har ikke kommet tilbake etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg begynte på p-piller 7mnd etter fødsel, men da hadde jeg enda ikke fått igjen mensen så da sa legen min at det var greit å begynne.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Har Trionetta da. Drittpiller, men de og Trinoldiol (som jeg egentlig bruker) hadde gått ut av produksjon, så fikk restopplaag av Trionetta fra apoteket. Har piller for ett år, og så ble jeg skikkelig dårlig av de... Men men, jeg blir i allefall ikke gravid nå da!
Trønder med to herlige Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg begynte med p-piller ca 4-5 mnd etter fødsel. Hadde ikke fått tilbake mensen enda, men jeg tok ingen sjanse. Etter bare ett par dager på pillen, kom selvfølgelig mensen tilbake!!! :-( Bruker også trionetta, men må vel bytte snart.
Rut Bram Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 så lenge mensen ikke har kommet tilbake ennå, kan du begynne på pillene når som helst, dvs med en gang
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Man kan begynne med en gang, men så vidt jeg har skjønt er man ikke sikker før man har tatt det første brettet og må bruke kondom i tillegg. Jeg fikk først beskjed om at jeg kunne begynne med en gang, men så så legen på UL at jeg hadde hatt eggløsning så da fikk jeg beskjed om å vente til første mensdag. Ammer ikke og fikk mensen tilbake rett etter 6-ukers kontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå