Ayishah Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Tips på et guttenavn?Mange fine jentenavn, men arabiske guttenavn er verre.Vil ikke ha noe som er vanskeligt å uttale osv.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 karim ismael kirian hmm vanskli det der ja.. har du søkt på arabiske guttenavn på navneguiden i det oransje feltet på siden her? der har di en del du kan velge mellom.. eller på www.babynameworld.com eller yeahbaby.com lykke til:)))
volve Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Fajar: Et nydelig navn, betyr morgengry (utt: Fadjar) Andre fine guttenavn jeg tror er arabiske: Fahrid Fadil Karim (Kareem) Tahir Tariq Alle disse skulle være greie å si på norsk da de uttales rett fram så vidt jeg vet.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Emir nydelig navn. Farid Hakeem Jamal Kadir/Qadir Munir Noor Said
Gjest Antarctica Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Kjenner en Alan, hvis det kan være et tips? Veldig lett å uttale på alle språk.
Lirum Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Kamil Vet ikke om det er arabisk, men det var iallefall en muslimsk gutt som het dette! Jeg strevet som en gal med å stave det, også sitter jeg der og har skrevet KAMIL, det er jo både vakkert og enkelt!!!!???
Ayishah Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2007 Tusen takk for fine svar! Fant et fint navn, jeg tror jeg går for hvis det blir gutt: Casper. Betyr gave.Men bare kome med tips.Det er utrolige mange fine navn der ute ;o)
Ella29 Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Er ikke Amir arabisk? tror det... det er uansett det fineste navnet jeg vet, men får ikke brukt det selv. Syns det er litt dumt uten å ha noen arabiske aner..
Som Natt & Dag Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Yacob/Yacub Yunus Elyas Kadir Ibrahim Yosuf Ali
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå