Gå til innhold

Läkerol


imsdal med julesmak

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser du spiser Ingers rugbrød :o) Jeg har akkurat begynt på det, og lurer på hvor mange skiver du spiser til dagen? Har forresten et tips hvis du vil variere oppskriften litt. Jeg bakte brødene med en pose tranebær i og det ble kjempe godt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser ca. 5 brødskiver om dagen + middag ( kjøtt, grønnsaker og litt pasta, ris eller poteter). I tillegg spiser jeg 2 frukt og 1yoghurt.

 

I den siste uka har det glidd litt ut for meg, men nå skal jeg i gang med å følge dette opplegget igjen.

 

Fint å se at det ikke bare er sykehusdietten som følges her, uten å si et vondt ord om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svar! Jeg skal etterhvert begynne på en eller annen reseptbelagt slankemedisin, i samsvar med legen, fordi jeg ikke går ned i det hele tatt. Dette er første uka med Ingers rugbrød og så er det litt interessant å høre hvor mye andre spiser også. Jeg spiser ca. det samme som deg, pluss noen knekkebrød til kvelds :o) Men sliter med å drikke nok vann så det kan hende jeg vil spise mindre etterhvert når jeg drikker nok vann :o) Er ikke noen tilhenger av slike dietter i grunnen, så jeg har bare byttet ut kjøpebrødet med Ingers for å se om det hadde noen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å drikk mer vann, fordi brødet utvider seg og du føler deg mettere, samtidig som brødet går fortere gjennom systemet. Det er i hvertfall min erfaring. Jeg har prøv litt forskjellige måter å gå ned i vekt på, men jeg valgte til slutt å begynne med Ingers Rugbrød, fordi jeg prøver meg på en livsstilsendring. Jeg tar et steg av gangen og bytter ut brødet, dietter har som regel en tendens til å gli ut, i hvert fall for meg.

 

Får du anledning til å trimme litt, er stavgang en fin mosjonsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann er min stor terskel nå i denne prosessen. Har i mange år drukket ned i en halv liter veske til dagen, så jeg driver å jobber meg opp fra det :o) Men du har nok helt rett i at det må enda mer vann til med det grove brødet. Ellers er det livsstilsendring er i gården også. Er ingen vits i å slanke vekk en masse med en sultekur og så legge på seg alt igjen når man begynner å spise vanlig igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...