butterfly Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvor tidlig etter el kan man teste om man er gravid? På testene står det etter ikm, men må man vente så lenge?
Tussa og Sofie Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei, man kan jo prøve å teste en dag eller 2 før IKM, men er jo ikke sikkert at det slår ut da om man er gravid. Det er vel veldig individuelt, og man må nesten bare prøve seg litt frem. Jeg har hittil ikke klart å vente, men testet noen dager før, uten hell så langt som du ser. Hehe, Tanta kommer som regel rett etterpå. Så denne gangen skal jeg holde meg langt unna gitt Lykke til!
butterfly Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Takk! Ja, det er vel kanskje like greit å vente. Slutten av uke 3, det er jo ikke SÅ lenge til...
Dizzie_mortil3 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har IKM imorgen...men måtte teste idag og det ble negativt... Men siden jeg både testet før tiden OG heller ikke brukte morgenurin, skal jeg nok teste igjen hvis ikke TR dukker opp ila de nærmeste dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå