Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg var hos legen i dag å jeg har så stort sf mål

hele 34cm... å er bare i uke 32... hjelp er litt bekymret nå.

hvor høyt er deres jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også høyt sf mål, men lille nurket mitt ligger så vidt over normalen i vekt og lengde ( hadde ul på mandag som var..)

tror ikke du skal bekymre deg for mye om det.

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Er 39cm..er i uke 37. Har liggert langt over det grønne området hele tiden,men sålenge du holder din egen linje så spiller det ikke noe rolle sier jm mi=)hadde forresten ikke "mage" før gravdiditeten..

Skrevet

Jeg har ligget høyt i det siste. var 29 sist i uke 27.

Skrevet

Synes nesten det SF-målet er litt dumt jeg. Har hatt lavt mål i begge svangerskap, og blitt henivist til ekstra oppfølging pga det, men babyen vokser som den skal og følger bare sin egen kurve.

Det er sikkert tilfelle med deg også - kanskje du er liten slik at magen stikker mer ut enn på dem som er lange - slik som meg?

Men er du bekymret så be om henvisning til ultralyd, så kan de sjekke om det bare er magen din som er stor, eller om babyen også er stor - eller om det kanskje er litt ekstra fostervann. Men tror ikke det er noen grunn til bekymring hvis ikke jordmor ville ha deg undersøkt ytterligere.

Skrevet

37 i uke 36, skal til ny kontroll i morgen .......(uke 38)

Skrevet

Ble foresten vekt estimert til 25% over normal........ blir spennende og se i morgen om han fremdeles er stor eller om det har jevnet seg ut litt!!!! AUUUU sier jeg bare

Skrevet

tusen takk for svar, det er godt jeg ikke er alene =)

Skrevet

Viss det er en trøst så heter det seg at det er like vondt å føde et barn på 2 kg som et barn på 5 kg:) Det er riene som er det verste ikke selve utdrivelsen:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg var hos legen i dag. Er 29 uker og 29 cm, sa det var litt over gj. snittet, men at alt er ok. tror ikke nødvendigvis at babyen er så stor. Jeg hadde gått opp 4kg siden sist jeg var der i desember, det er verre synes jeg!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...