-carina- Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 Ser i min baby-bok at jeg faktisk fikk min første tann på ett-års-dagen min. Mener å ha hørt at sånt går i arv, så da er det visst lenge til det blir tenner her... Dere som har juli-barn med tenner, stemmer det at det er arvelig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Både broren min og jeg fikk det da vi var tre måneder, det har begge jentene mine og gjort, så kanskje det er noe i det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 10. januar 2007 #3 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg fikk min første tann når jeg var 8 mnd, så da er det jo enda 2mnd til snuppa får da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 11. januar 2007 #4 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg fikk tenner da jeg var 4 mnd. Hos snuppa har det ligget et bittelite riskorn nede i gommen siden hun var 3 mnd, men på ei uke kom de opp begge to(5mnd). Stemmer jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. januar 2007 #5 Del Skrevet 11. januar 2007 Tror også det kan stemme. Jeg fikk tenner seint. Sanna var 9 mnd. Simen sikler fælt, men ser ingen tenner enda. Jeg mista tenner seint også (8år) og Sanna på 5 har ingen løse tenner. Så det er muligens arvelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå