Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 har lyst på noe hele tia nå. har vært heldig å ikke hatt så mye lyster tidligere men nå har jeg lyst på mat og sjokolade hele tia. Er redd det vil bli stor vektøkning siste trim hvis dette fortsetter. Men tenker som så at jeg får kose meg nå med dette og være flink etter fødsel.
<3 3 tette <3 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 å da er ikke du alene :-) tror jeg snart sulter . er i uke 32 nå og dette kan bli skummelt hvis jeg fortsetter sånn. men har bare vært sulten i en uke :-)
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 jeg er i uke 35 og har holdt på slik siden uke 32. men jeg tenker med meg selv at jeg spiser når jeg er sulten, så får jeg heller bekymre meg om vekten etter fødselen:)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Har også hatt dette i en uke ca. men jeg er kommet til uke 29 bare så koss skal det bli da da? ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå