Gå til innhold

Så mange tanker!!!


☆Lille my*

Anbefalte innlegg

Jeg testa positivt i går og i dag! Og klarer ikke tenke på noe annet!

Er så redd for at jeg tenker og grubler meg fram til en SA!

Dette høres nok rart ut, men vet ikke hva som feiler meg! jeg er overlykkelig, men så redd!!

Er det flere som har det slik? kanskje jeg roer meg når sjokket er over.

 

Tør ikke gjøre noe jeg, redd for at det skal skje noe! tør ikke ta fram støvsugeren engang! haha! men det er vel ikke noe farlig?=) og å bære tunge ting?

Går inn i min 5.uke nå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg trodde ikke på min første test. måtte ta en til 2 dager etterpå..

nå er jeg 7uker .....jeg oxo tenker på sa, men nyt det mens du kan...det går nok bra skal du se...støvsuge kan du gjøre med god samvittigher, lev livet ditt som normalt..bare ikke løft tunge ting som sofa og andre møbler...

gratulerer så masse...

har du fått noen symptomer da?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embryoet har en genetisk kombinasjon, hvis det forekommer en SA så er det somregel bestemt på forhånd, altså genetisk bestemt. Bare ta det med ro du å støvsug litt:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar=) Da blir det rent hus=)

 

Vet ikke helt om dette er symptomer, men er veldig stiv i musklene, hodepine og vondt i tenner og tannkjøtt.

Så er jeg litt småkvalm, uggen og fryser! Brystvortene er bittelitt ømme:P men ikke mere enn det=)

 

Synes det er så mange som mister, blir urolig av det! men det går jo som oftes bra da:)

Kan jo ingenting om det å være gravid jeg! aner ikke hva jeg ikke skal gjøre osv.. Må lese litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...