mmn 82 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei. Nå står vi mellom Quinny freestyle 3xl, OTH urban jungle, TFK Joggster Twist. Vi liker best Quinny, da vi ønsker lufthjul, håndbrems, at sportsdelen kan vende to veier, roterbart forhjul som kan låses og at sportsdelen kan ligge helt flatt. Vi ønsker bruke vognen i byen, i marka, i bilen, på buss, og være et godt sovested for den lille... Vet at baggen er litt liten, men tenkte at jeg kunne bruke en softbag i sportsdelen, når nurket blir litt større. Vi venter barn i august. Noen med synspunkter, så kom gjerne med dem :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Har TFK jogster twist,og er superfornøyd.Stor bag,stor sportsdel og blir liten sammenlagt.Kjempegod å trille. Quinnyen har jeg hørt er ganske liten i sportsdelen også slik at de må bytte når ungen er rett over året. Hørt den velter lett også.Også er den ganske bred mellom hjulene så mange har problemer i butikker ol. OTH har jeg ikke hørt så mye om.
lifa og Eline Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Vi har quinny freestyle 3xl comfort og her er snuppa 11 mnd. og vi satser på å ha vognen til hun ikke bruker den mer. Men det er klart for de som har inger som ligger helt på topp både vekt og kg. så kan jeg skjønne at de ikke kan ha den så lenge for det er ikke den vognen med best plass. Men vi er kjempefornøyde med vognen vår og vil ikke bytte den ut. Her har snuppa fortsatt gooooooddddddddd plass. Har heller ikke hatt problemer med at den tipper lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå