Gå til innhold

2 svangerskap forskjellig fra nr 3??

Anbefalte innlegg

Har fra før 2 gutter, var ikke kvalmen med noen av de. Dette svnagerskapet derimot er jeg plaget med kvalme, ikke sånn voldsomt. Men kjenner det godt.

Kan det tyde på att det er jente denne gangen, har lest att forskjellige kjønn kan gi forskjellig symptom. Stemmer dette i noen av deres tilfeller?

Jeg har lissom altid hatt følelsen av at jeg kun får gutter, så om dette er en jente så blir jeg ganske sjokka tror jeg hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7730426-2-svangerskap-forskjellig-fra-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt å lese innlegget ditt. Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv :) Har en gutt på 10 år og en på 1 år. Har alltid sett for meg meg og gutta, rart hvis det blir jente (men, sikkert kjempe stas :)) Og dette svangerskapet er jeg mere kvalm, har vært mere "plaget" på de fleste områder egentlig, ømmere pupper, hatt rosa utflod (sjekke på sykehuset - hjertet slo :)) Har hørt at jenter ofte er "slemmere" med mor enn det gutter er under graviditeten.

Jeg har også vært litt mer kvalm nå enn med de to gutta jeg har, men det har roet seg nå. Jeg tror at jeg leter veldig etter svangerskapstegn for tiden, og derfor kjenner jeg nok ekstra godt etter også. Og da kjenner jeg jo kvalmen... hi, hi. Men det er nok en tredje gutt i magen min, men det passer jo perfekt inn i det guttehjemmet vi har. Men jeg blir jo litt ensom i livets løp med mine "jentemeninger" da... hi,hi.

Men spennende med tredjegull iallefall, gutt eller jente:-)

Hvor langt er dere på veg? Jeg er 10uker i dag

Annonse

Nei, det tror ikke jeg. Selv om "myten" skal ha det til det, så er det nok helst veldig individuelt og har mer med hvordan mor reagerer på hormoner el enn hvilket kjønn det er. Jeg kunne ikke vært dårligere sist svangerskap. Hadde ekstrem svangerskapkvalme og ble innlagt pga dehydreing i uke 7 - fikk gutt. Hadde ellers masse styr i det svangerskapet med blødninger, streptokokk b infeksjon, magesår, nupper/småkviser på brystet og lavt blodtrykk + halsbrann. Denne gangen er jeg nesten like plaget av kvalmen. Den er ikke like ille, men ser ut til å vare lengre. Har hatt blødninger tidlig i svangerskapet (sist blødde jeg i andre trimester). Nuppene har jeg ikke sett noe til og puppene er ømme denne gangen + blitt mørkere rundt brystvorten (de forandret seg ikke i det hele tatt sist gang). Aner jo ikke hva det blir denne gangen, men i og med at jeg har en gutt fra før klarer jeg ikke se for meg noe annet enn gutt...

Har også flere venninner som har hatt et verre svangerskap i forhold til kvalme ol når de har ventet gutt enn jente.

Morsomt med oss gutte-mammaene. Hvilken uke er dere i? Og hvor gamle er deres sønner?

Jeg er i uke 8+3, Førstemann er 10 år og minsten er 1 år. De har forskjellige pappaer.

Skal dere vite hva det blir denne gangen? Jeg ville ikke med de to første, men denne gangen tror jeg ikke jeg klarer å la være :) Thi hi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...