Gå til innhold

forferdelig vondt..

♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjorde akkurat utrolig vondt når jeg hosta til i stad.. jeg lå i stolen å det verka no innmari i begge sidene helt nederst på magen...er det farlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det skal ikke gjøre noe.. vi er ømme og kjenner ting mye lettere nå som vi er gravide..livmoren vokser og trykker på tarmer. ta det helt med ro du.

lykke til vidre.

Skrevet

jeg er bare 6 uker på vei å livmora mi har ikke vokst enda.. er det likevel normalt?

Skrevet

Jeg kjenner noe lignende! ligger å tørhoster! vet ikke hvorfor! men kjennes ut som jeg har trent en uke i strekk uten å tøyd ut! hehe! er vondt å hoste osv.

Skrevet

akkurat sånn er det ja, hvor langt er du på vei?

Skrevet

livmoren har nok vokst,men ikke mye ennå.. livmoren begynner å vokse så fort det er et foster der inne. jeg mener ihvertfall du kan ta det helt med ro.

Skrevet

jeg har det på samme måte viss jeg nyser eller reiser meg opp brått....det er ikke farlig har jeg hørt, det er bare livmorbåndene som strekker seg, go det kan være veldig vondt, men det går jo fort over hos meg da..jeg er 7 uker

Skrevet

den har ikke vokst...legen kjente på den idag.. men skal dit om 2 uker igjen...embryoet er jo bare 4 uker ennå, så det er 4-6 mm..ikke så stort liksom=)

Skrevet

det går fort over hos meg også, men det er styyyyyggvondt når det pågår:/

Skrevet

et lite tips. hvis du trekker beina til deg når du hoster gjør det ikke så vondt :)

Skrevet

takkitakk;) d virker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...