Gå til innhold

Migrene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med migrene og er nå 50 % sykemeldt.Er bare 15 uker på vei og synest det er veldig tidlig å bli sykemeldt,men behvovet var virkelig der.Er dette god nok grunn for og bli sykemeldt?

Lurer også på om det er noen som har noen gode råd...er ingenting som hjelper...før hjalp det meg og sove,men ikke nå lengre...slitsomt!

Ett spm til ;når er det vanlig å få innkalling til ultralyd.Er som sagti 15 uke og har ikke hørt noe enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg slet veldig mye med migrene før jeg ble gravid, men hadde hormonell-migrene (kom alltid 2 dager før mensen). For meg så hjalp det faktisk å drikke Ingefær-te. Den smaker driiiiit vondt, men lindrer smerten. Ellers som du sikkert vet er kaldt og mørkt rom det beste. Migrene er så ubehagelig at de som ikke har det ikke vet hvor forferdelig det er, jeg synes det er god nok grunn til å sykemelde seg, for er din som min var gjør ikke akkurat aktivitet det noe bedre. God bedring, håper det avtar for deg som meg. :)

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt! Skal prøve ingefær te. Kanskje det hjelper...

Godt å høre at noen forstår meg! Tusen takk!

Skrevet

Det er tungt når man ikke får ta medisin. Sykemelding er en god ting, hvis det gjør det bedre.

Kaffe er en god ting for meg, det hjelper litt. Ellers så må jeg legge meg ned med en gang jeg.

Har du søkt om fødeplass gjennom lege eller jordmor. Hvis ikke blir du ikke innkalt til ultralyd tror jeg. Sånn er det ihvertfall i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...