Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 han er fullstendig umulig idag og ikveld. vil ikke spise, vil ikke sove. sovnet etter kveldsstell og en paracet, men våknet nå og bare skriker. der er en tand på vei tror jeg, men trodde paraceten skulle ta det.. har ikke lyst å ta han opp og ned til oss, men har heller ikke lyst at han skal hyle altfor lenge.. det rare er at han roer seg da han hører meg i trappen.. hva er det da liksom?? han er 5 måneder..
*shehasmyheart* Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Tja si det... Er jammen ikke lett å vite bestandig:) Jeg hadd ikke tatt han ned...trot jeg. Men hadde nok sittet litt hos han. Han har vondt tydeligvis, og trenger litt trøst:) Godt å ha noen hos seg når ting ikke er så greit.... Håper han roer seg snart:)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 han gjorde faktisk det etter en stund.. nå håper jeg han sover godt i mange timer og at den hærsens tanna snart er ute:-)
*shehasmyheart* Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Så bra. Stakkar liten. Ja, får håpe den er igjennom snart. Håper natta blir rolig hos dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå