Gå til innhold

Trenger hjelp av dere gravide: Spotting før IKM?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter

 

Nå trenger jeg deres hjelp! Største ønske er å oppnå en liten spire i magen snart :) Jeg har vanligvis spotting fra 1-4 dager før mens, men lurer på om det er noen av dere som har blitt gravide som hadde spotting selv når dere ble gravide?? Jeg har IKM i morgen og lurer fælt da vet dere... Jeg vil ikke teste før fredag morgen, men klarer naturligvis ikke tenke på annet...

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg spotter alltid noen dager før ikm, men nå som jeg ble gravid har jeg ikke sett antydning til blod (3dager over ikm)

 

Men har hørt om mange som spotter likevel om de er gravide:)

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg pleide aa spotte en dag eller to foer mensen. Da jeg endelig var gravid, spottet jeg paa IKM og flere dager etterpaa. Jeg trodde jo mensen kom saa testet ikke foer 3-4 dager over IKM... Saa ja, det er absolutt mulig og jeg tror ogsaa det staar en del om dette paa norske og engelske nettsider om graviditet. Leste jo en del om dette rundt den tida jeg begynte aa lure for alvor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen uteble for min del da jeg ble gravid, men hører jo om mange som spotter og er gravide, er nok veldig individuelt. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som de fleste her inne: Spottet alltid 3-4 dager før itante rød rullet i gang men ingenting den månede jeg ble gravid. Husker jeg lurte veldig på dette selv før jeg ble gravid, og spurte i flere tråder her inne. Generelt virker det som om de fleste ikke spottet (selv om de spottet til vanlig) når det ble gravide, og at jenter som ikke spottet til vanlig, spottet litt omkring ikm.

 

Så spennende for deg Snart baby magen? Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zzzzz-frøken. Takk for ditt svar! (Det er "Snart baby i magen?" bare med nytt nick...;-)

Ja, jeg har lest og lest og det ser ut til at de aller fleste som spotter, ikke gjør det ved graviditet... Jeg spotter fremdeles, og har IKM i dag. Ikke tegn til blødning... Får bare leve i håpet frem til jeg evt kan ta en test i morgen tidlig.. Får nok mens i kveld, tipper jeg :-(

Skal nå treffe mine søte venninner med deres små nurk som nettopp har kommet til verden - får passe på å holde de små masse, så kanskje jeg får litt babystøv derfra :-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...