Gå til innhold

En oppdatering fra meg...............

Anbefalte innlegg

Hei:o)

Ja, da er egget satt inn. Fikk etter mye om og men satt det inn, var som forrige gang vanskelig å "komme" til hihi for legen. Måtte løfte opp livmortappen bla men tilslutt etter 20 min kunne egget få lov til å svømme avgårde selv:o)......

Så nå er det bare å vente og vente....................

Er sykmeldt resten av uken så nå er vi en tur oppe hos svigers, deilig at en uke allerede er gått da vi kommer ned igjen..............

Lykke til til dere andre som også skal til pers den neste tiden, til dere som venter, god klem til dere som har fått dårlige nyheter vi skal ikke gi oss tilslutt skal det gå:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7730078-en-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare rette meg selv litt det skulle jo vært anførselstegn rundt "komme til" rødme...........Så jo at det jeg skrev kan misforståes. Grunnen til at det var vanskelig å komme til var at slangen kveilet seg og at blæra ikke hadde fylt seg opp så godt, så drikk godt jenter før dere skal inn. Jeg hadde drukket en kopp te, ett glass juice og 1/2 liter farris likevel var det ikke nok.

Så legen så nok ikke så mye, det så ihvertfall annerledes ut enn de andre gangene på skjermen. Det var faktisk ganske vondt han måtte flytte spekelt flere ganger og sette inn noe ekstra greier..................

Men det er det verdt premien ligger jo og svømmer rundt der inne nå:o).............

En litt flau klem

XXX fingre og tær for deg:) Du får kose deg som ruger og slappe i uka som kommer. Sikkert godt med noen dager fri. Jeg jobbet hele rugeperioden sist gang og det syntes jeg ble veldig slitsomt.

Skal sette inn fryseegg i uka som kommer og har også lyst til å være hjemme noen dager og bare slappe av. Er ikke akkurat så fokusert på jobben, tankene er jo en helt annen plass..

Ønsker deg lykke til;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...