Gå til innhold

Kjempefin fødselsfilm=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble rørt jeg når jeg så denne filmen,tårene trillet!=)

For en utrolig fin fødsel!=)

Skrevet

Ble kvalm jeg:-/

Har fødselen av min sønn på film, og da er alt samme med, og det ser 100 ganger bedre ut!

Skrevet

fikk nesten vondt :P syns det gikk sakte, men to tre min er jo ikke så lang tid det sånn egentlig.... :) Har jo som sagt aldri gjort dette før.... blir spennende.... :)

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Syns filmen var veldig "virkelig" e, du hører ihvertfall at ho har vondt. Minnte meg sinnsykt mye om min egen. Syns e kjenner det når hodet er på vei ut,hvor jævlig vondt det gjorde..

Skrevet

æsj....ble helt dårlig jeg. at man kan si at den filmen var fin...........æsj. angrer på at jeg så den!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan alle fødsler er men dette virker jo veldig rart da..

Hode sto jo ikke "fast" i åpningen på meg men at bare hodet er ute å ikke kroppen så lenge har jeg aldri hørt om før...!!

Skrevet

Jeg angrer på at jeg så den...hoff:(:( synes også at det gikk veldig sakte etter at hodet kom...auauauau:(

Skrevet

samme her. Jeg gråt av redsel. Er selv annengangs men hadde hastekeisersnitt så har hatt mye rier men fikk ikke oppleve selve pressingen.

Men slik var jeg før sist fødsel også. Såg en del fødsler og gråt av redsel. Når tiden nærmet seg var det plutselig ikke så ille for jeg var så lei av å gå gravid. Ville gjøre hva som helst for å slippe.

Og når de bestemte seg for å ta hastekeiser ble jeg kjempeskuffa fordi jeg var så klar for å få en normal fødsel. Rart hvor jeg forandret meg fra hysterisk til at det ble helt 100 % naturlig:)

Skrevet

jeg har ikke sett den ennå, skal bare skrive her først..

jeg har født en gang og dte var en helt fantastisk opplevelse, har set på bildene fra fødselen min og lurer på hvordan i all verden jeg klarte det, men det var helt fantastisk. så til alle dere førstegangs, ikke gru dere, det er glemt idet småen er ute!!! jeg gleder meg vannvittig til å oppleve dette igjen!!!

Skrevet

hjelp, nå ble jeg skremt. syns babyen hadde bare hodet ute så lenge uten at noe skjedde. min forrige fødsel endte i hastekeisersnitt så jeg vet ikke hvordan slutten hadde vært, men nå er det iallfall sikkert at jeg gruer meg...

Skrevet

Det der va den første fødselsfilmen æ har sedd, å syns det va heilt greit å se den. Men æ hadde trudd at man sku høre skrik fra første stund haue kom ut, så bei litt "redd" då haue kom ut å inga lyd? Eller e det sånn det bruke være? E førstegangs, så veit svært lite om det der. Men va jo godt å høre at ungen skreik når han kom heilt ut. Glæde mæ t æ får mett gull på magen =)

Skrevet

Synes ikke det var så ille. Ble heldigvis ikke skremt og jeg skal trøkke ut 2 :)

Men jeg hadde nok ikke tillatt min kjære til å filme. Greit nok at han filmer mens ungen kommer ut, men er det nødvendig å vise musa full av blod etterpå da. Huff stakkars jente....

Skrevet

Jeg må si jeg gruer meg mer nå ja. Og aldri i verden mannen min får filme sånn!!!

Han få ligge i senga si han, ingen får røre meg! :)

Aldri om han hadde fått lagt no sånn ut heller...

Skrevet

Tror dem var enige i det begge to at dem skulle legge den ut :) For at folk skal kunne se en fødtsel på internett :P men helt enig med andre her, typen min har heller ikke fått lov å filma meg i den situasjonen der, selv om det er en helt naturlig del av dette livet.

Skrevet

Ja sånn var det det var ja!! Nå fikk jeg skikkelig flashbacks.....Nesten så jeg fikk vondt igjen! Men det er godt å se en vakker, realistisk og naturlig fødselsfilm. Sterkt å se på, men enda sterkere å være med på!!

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Jo helt normalt at hodet står så lenge utenfor. Om du ser så står de og knar magen hennes, for ho har mista pressriene. Samme ble gjort med meg,og det er visst helt normalt. Gikk ganske kjapt med ho syns e=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...