Gå til innhold

Juni: wwæææhhh!!:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Mathias reiste seg opp etter en stol her hjemme nå!! Altså...jeg ante ikke at han kunne gjøre no sånt enda...skummelt!! Jeg satte han ned på gulvet så plutselig stod han og strakk seg etter noe som lå i en stol. Holdt seg fast i stolen og syns dette var rasende festlig!!:) og reiste seg opp flere ganger.men han har jo ikke balanse nok til å stå der alt for lenge...han vrir seg rundt for å se på noe og så bomsideis så går han i bakken..:) er jo litt gøy også da:) at han stadig utvikler seg, men syns d går litt for fort jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååj...de begynner å bli store:) flinke flinke gutten!!!

 

min har ålet seg framover i dag, mange ganger. har hatt mistanke før, men vært usikker. studerte han godt i dag og jammen kommer han seg ikke litt framover!!! sakte, men sikkert!!!

 

husfreden er "over"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flinke gutter dere har! Her er det ikke antydning til å komme seg framover, men han har begynt å skyve seg forsiktig bakover nå (ca 1 cm!). Er langt unna å sitte enda. Det er nok lenge til at han reiser seg opp, ja! Bedagelig liten gutt jeg har! :-) Han kan sitte eller ligge rolig i lang tid og bare betrakte omgivelsene. Likevel synes jeg at han utvikler seg fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja huff no går da fort i svengan!!!! litt skummelt det her, e jo ikke småttisa lengre :) bi stor gutta ganske fort!!

No har lillegutt fått så teken på å reis se sjøl, at no e d over alt! våkna i går morresen av at han sto i senga å sa gakk gakk, hehe fikk litt sjokk da!!!

 

men da e jo så arti å se kor fort da går!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, det går fremover med stormskritt!!! Lillemor har begynt å reise seg opp ved møbler hun og. Og går langs alt som har passende høyde. Så fornøyd selv da : ) Mens mamman er litt småstresset og gjerne vil passe på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endorfina: Ja d var jo gøy, men skulle også så gjerne ønske han kunne være som andre og bare ligge bedagelig på gulvet;) men for all del..det er jo kjempe gøy...han gjorde det igjen i går så fikk såvidt filmet han:) r jo litt stolt da:):):)legger ut på hjemmesiden hans så fort jg kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj...går hun også...!?! det gjør ikke mathias...han står der og sjangler og deiser ned i gulvet om han vrir seg og skal se på noe annet:)

 

MEN...godt det er noen andre med dette "problemet";) thihi:) for det går VIRKELIG FOR FORT dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiiiii.. Det må jeg si! Her var det en del racer bayer! Joakim er fortsatt på kne og gyyyyynger frem og tilbake! he he. Men ingen hast for min del! he he. Men enig med dere andre; Dette går veldig veldig fort! snart fyller de jo ÅRET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...