Junijenta - gifteklar:) Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Er det noen som vet hvor mye duo edgen koster? Evnt classic combo? Og hvor i Oslo kan jeg få kjøpt den? Har også lurt på om det kanskje lønner seg å kjøpe den i Sverige..
♥Tiny Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 www.rudo.no De har emmaljunga vogner Jeg kjøpte min edge duo på kattis babyshop i strømstad og sparte 1000 kr på det!!!! Husk bare på at det tar vanvittig lang tid å få de spesielle fargene, så var ute i god tid om du velger det! (ventet selv 10 uker på min)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Prisen på Duo Egde 2007 modellen er ca 7695 mener jeg å huske. Classic er litt billigere. Har hatt kontakt med et par butikker i sverige, som oppgav at prisen på vognen er 7200. Blant annet Kattis babyshop på strømstad som oppgav 7290 for vogn inkl stelleveske. Det vil nok ikke lønne seg så veldig å kjøre til sverige for å kjøpe vognen med en så liten prisforskjell. Du må jo betale bensin, pluss at det tar lang tid å reise til sverige for å få kjøpt den. Vil anbefale deg å gå rundt på babybutikker å se om de har noen igjen av 2006 modellen. Den er lik 2007 modellen, bare at 2007 modellen er dyrere. Grunnen til at den er dyrere skulle visstnok være at den er blitt dyrere å frakte. (sa hun jeg snakket med som jobbet på en babybutikk). Det er jo heller ikke umulig at du kan få 2006 modellen på salg/tilbud, eller avslag i prisen.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Eg fekk beskjed om at 2007 vogna kosta 7500:) Trur d e forskjellig i fra butikk tell butikk:) Men eg ombestemte meg åg vill heller ha city cross:) Den koste 7000 me citybag, åg eksklusiv fottrekk:) D e lurt å gå å høre litt rundt, åg kanskje høres d litt teit ut, men de fleste butikkan går ann å prute på, åg da meine eg seriøse butikka, åg ikkje bare sånne frublom butikka nede i gata;p Eg førrhørte meg litt omkring, åg eg fekk tell slutt 10% rabatt vesst eg handla førr 10 000... d vil sei at eg betale 10 000, men får vare førr 11tusen:) Nytt stellebord, vogn, åg tilbhør åg klær førr di pengan, egentli en ganske go deal, pluss at eg klarte å få stelleveska gratis me på kjøpet:)
Murmeline Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg ville heller sett på finn.no jeg:) Mange som selger pent brukte, og Emm er så bra kvalitet at det sjelden er slitasje på disse. Mange som selger de når babyen er 6mnd til 1år pga at vognen er litt stor, så mange av disse er lite brukt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå