Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er i uke 35 og har ikke fått spesielt større bryster. Bruker C-cup som tidligere. Jeg leser at det er vanlig at brystene vokser 200-400 gram frem til uken jeg er i nå. Er bekymret for om jeg får melk eller ikke. Er det vanlig at det kommer rett før/etter fødsel? Leser at mange her inne får melk veldig tidlig......
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Har hørt begge deler, noen får enorme pupper mens andre knapt merker noen endring. Men jeg tror det er vanlig å få litt større pupper når melka setter inn for fullt noen dager etter fødsel. Selv har jeg fått mega-mugger, og trives utrolig dårlig med det. Fikk det i forrige svangerskap også, men de krympet til normal størrelse igjen i mellomtiden, så jeg satse på at de blir som før igjen (nesten) etter denne ammerunden også.
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Prøvde her om dagen og massere ut melk bare for å sjekke om det funka og om jeg har begynt å få melk, og det har jeg gjort.... kom ikke mye men nok til at jeg skjønte at produksjonen er i gang
MONAK Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg bruker også samme C/D cup som før, men puppene føles fastere og tyngre. De har blitt større, og BHen strammer mer. Men jeg hadde trodd de skulle blitt større. Det blir de sikkert når ammingen kommer igang! Er i uke 36 nå.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Er 31+4, og puppene mine har ikke vokst noe særlig.. Hadde D-cup før jeg ble gravid
*shehasmyheart* Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk ikke større bryster. Og heller ikke melk før snuppa ble født. Men 2-3 dager etter fødselen skal jeg si det sprengte! Så det har nok ingenting å si for om du får melk eller ikke:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Mine vokste med en gang....mått opp i D cup etter to mnd....etter det har jeg økt en str i omkrets også.... Håper bare at di nå blir mer fyldige når melken kommer, de er liksom litt tomme øverst hehe!!!!
Jente19*31.01.07* Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Brystene min har vokst mye egentlig.. Hadde C/D før jeg ble gravid så jeg er ikke ås fornøyd med at de vokser. Prøvde gamle topper og bher her en dag. Var jo bare så vidt jeg fikk plass til brysta inni der.. Men jeg tror ikke at størrelsen på brysta har noe å si for ammingen. så jeg ville ikke bekymret meg så mye for det. Dessuten så trenger man jo ikke melka før ungen er født uansett!
nutri Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Har nok vokst litt, for de fyller BH-en litt mer enn før, men jeg bruker fremdeles B-cup, og har 5 dager igjen til termin. Har blitt advart at når melken kommer må jeg sikkert opp en cup eller to. Tviler på at det blir to, men jeg har foreløpig bare kjøpt én amme-BH, i B-cup. Testet med ammeinnlegg i, og det gikk fint.Så får vi se når knøttet er ute og melkeproduksjonen er på topp =)
DK+2 Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Æ e i uke 29, å bruke fortsatt c-cup som æ gjorde før æ bei gravid å, dæm e ikkje vokse nåkka enda. Har ikkje kjøpt ammebh, e kanskje litt tidlig, sjøl om æ gjerne vil ha mest mulig i hus. Det kjæm væll me tia =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå