Fikk gutt 010607 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Var på ul i dag på majorstuaklinikken. Var så veldig nyskjerrig på kjønnet. Har fått 3 gutter før, så ønsket var jo stort om å få en liten jente da. Han spurte hva magefølelsen min var og jeg sa gutt fordi vi har fått 3 før. Så sa han at da har jeg en overraskelse for dette er en jente. Jeg ble så glad. Jeg spurte om han var helt sikker og han sjekket en gang til og sa at ja jeg er 90 prosent sikker på at det er jente. Så i ca 10 min lå jeg der og var i lykkerus. Han sjekket mange andre ting også, og plutselig sier han, nei jeg må nok skuffe deg, dette er en gutt og så pekte han på tissen hans. Må si jeg ble skikkelig skuffet akkurat da. Han mente at nå var han Heeeeelt sikker. Jeg er i uke 17 så han burde jo vite hva han ser da. Men nå går jeg liksom å tenker og grubler om kanskje han så navlesnoren eller noe i stedet. Hvor mye kan jeg stole på han??? Jeg er absolutt ikke så skuffet som jeg trodde jeg skulle bli for alt så helt fint ut og det er jo det viktigste. Kan det skje at han er helt sikker på at det er gutt og så er han ikke det likevel????? Tør liksom ikke kjøpe inn noen ting. Han sa han var helt sikker da. Men det sa han jo når han trodde det var jente også....... Æsj blir jo ikke klok på dette. Skikkelig gebrokkent snakket han også.....
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 dette var amatørmessig..men skjønner ikke hvorfor du dro på 3d så tidlig..det er morsomere i uke 20-30
Nickoline med 2 jenter Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Når du har 3 gutter fra før, er sannsynligheten for at neste barn også blir gutt veeeeldig stor. Så jeg ville ha innstilt meg på det. Også siden det var det siste legen sa. Men du har vel en ordinær ul igjen? Der får du jo en annen sin mening også
Fikk gutt 010607 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg dro fordi jeg var så spent på kjønnet og så mistet jeg en gutt i mars, så jeg er litt ekstra engstelig denne gangen. Han sjekket jo utrolig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå