Gå til innhold

Huff huff huff.. Er så innmari lei nå at jeg kjenner jeg vil sprekke!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei av å ha fødselsdeprisjon, samboer har pengeproblemer, møte med politiet, kravbrev, vanskelig baby osv. Alt hoper seg ihop for oss. At ser såå mørt ut.jeg er så lei av denne mørkedriten at jeg vil helst dø!!!! Jeg hadde vært såå lettet å bare forsvinne. Babyen plager livet av oss begge. H*n er gørresur HELE tiden. ALDRI fornøyd.. GGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Får lyst til å kvele h*n.

Huff jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

DU MÅ SØKE HJELP!! Man kan ikke ha det slik.. Søk hjelp hos helsestasjonen. Er det noen som vet at du har fødselsdepresjon? Helsestasjonen?De kan sikkert hjelpe. litt iværtfall.. Dere må iværtfall få en eller annen form for hjelp, og et sted må du jo bare begynne..Dette er jo ikke babyen sin skyld! F.eks at dere har pengeproblemer..Du må iværtfall få noen til å hjelpe deg gjennom f.dep, for det blir bare værre hvis du ikke får noen hjelp.Det er han som du skal ta deg av og ikke din samboer. Hva er det som gjør at babyen din er gørrsur tror du?? Han merker på dere at dere ikke har det bra.. Når dere er sur, så blir han også det.. Rådet jeg har deg er å snakke med dem på helsest., og høre hvilke råd og tips de kan bidra med.. Du må iværtfall si akkurat hvordan du har det!! Ikke legg skjul på noe! Ønsker deg lykke til, og må du/dere få all den hjelp dere trenger. Men det viktigste er f.dep din.. For det er tøfft å gå gjennom noe slikt...Alt baller liksom på seg.. Det ene blir værre enn det andre.. Men et sted må man jo som sagt begynne..

• 1 måned senere...

barnet ditt er gørrsur fordi du er lei deg, han liker ikke at mamman sin er lei seg eller har det vondt. snakk med noen om det. babyen og deg først. samboeren din til sist! er ikke babyen din som er vanskelig men komplikasjonene rundt. ta deg et bad med rolige oljer så du slipper alle tankene, sett deg så i en god stol etter at du har smurt deg inn med babyolje og holde barnet ditt inntil deg, helst med hode mot ditt bryst. slapp helt av og syng gjerne rolig for dere begge. steng alt ute. da skal du nok se at barnet ditt blir rolig, har mamma det bra så har barnet det bra. ingen kan roe ned et barn sånn som dens mor kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...