Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Sitter å leser litt i den for tida, men må innrømme jeg er ikek enig i alt hun utfører. Prinsippene er greie og hun har mange gode poeng, men MÅTEN hun utførere tingene på synes jeg er litt vel kvasse og hardbare. Andre som har lest og kan komme med litt uttallelse? Hadde vært greit å hørt hva andre mener.
Fødemaskinen Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Har ikke lest boka, men må bare si at lett dunking(ikke hardt) på stumpen til babyen, absolutt er en effektiv måte å roe babyen på. Det fungerer alltid her i huset.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Men da må jo babyen ligge på magen.... Det er der jeg (også) er litt uening jeg da. Snu han etter han har sovna kanskje, hva gjør dere?
Fødemaskinen Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Ikke på magen selvfølgelig. Gutten ligger som regel i armene mine når jeg klapper han på stumpen. Enten på siden, eller magen hans mot meg. Gjør det når han er veldig urolig eller overtrøtt. Fungerer som bare det.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Anna mener man skal gjøre det når babayen ligger på magen, nemlig. Barnet skal visst ikke sovne i armene, men lære å sovne i senga. Har det som et mål vi også, så det er derfor jeg lurer litt på dette med "puffing". Vil IKKE ha barnet mitt liggend eå sove på magen
Fødemaskinen Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Går jo an å snu h#n etter at søvnen har kommet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå