Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg går ikke til noen jordmor, hvordan skal jeg da få tatt sånn akupunktur?
Silker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hvordan fungerer dette? Kan det gjøres før termin? Høres spennende ut
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 En hvilken som helst akupunktør? Leste et sted at de pleide og sjekke livmortappen...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Har sett her inne at de fleste begynner rundt uke 38.... Og det skal vist ha god virkning på modningen... Og på den første fasen...
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 en godkjent akupunktør som driver med modningsakupunktur. starter ved uke 37/38, jeg er så heldig å ha en akupunktør som i tillegg har jobbet som jordmor i over 20år ved ullevåll. Men hun holder til i oslo.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Jeg kjenner en akupunktør som er jordmor også... Hun er godkjent akupunktør. Kanskje jeg skal spørre henne.... Var nemlig hos en mann da jeg tok akupunktur mot svangerskapskvalmen, og har sendt han en mail... Om han utfører det så skal jeg nok gå til han... Hvor mye kostet det ca? Og hvilken effekt hadde det på deg?
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Jeg betaler 300kr pr gang, jeg har brukt hun hele dette sv skapet for andre plager, og nå har jeg den siste uken fått gode resultater, moden og sentrert livmortapp, åpning og slimproppen har gått. Det er ganske bra føler jeg , fordi da jeg gikk med førstemann hadde jeg ingen modning to uker over termin, nå er jeg 38uker(fullgåtte)., skal bli igangssatt på mandag pga komplikasjoner fra sist. Så krysser fingrer og tær for at hun klarer å få meg igang innen mandag-så slipper jeg kunstig igangsettelse. Hvor i landet bor du?
Regnbuens barn™ . Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 ok., der kjenner jeg dessverre ingen=) Men du må vel starte nå om du vil ha god effekt, lykke til!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Ja, har sendt mail til en Rognald Matre. Syns han var veldig flink mot kvalmen! Og han var veldig fleksibel! Fikk time på dagen! Håper det er effektiv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå