Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett att du har spådd her inne en stund nå, men ikke hatt samvittighet til å spørre om du kunne se for meg også siden du skrev du var sliten. Ser også att du føler deg bedre nå når du har fått litt jern i deg :-) Så eg klarer ikke la være å spørre lenger. Har termin 13 januar, altså på lørdag, men hatt åpning på en 2-3 cm i over en uke nå. Har masse mase rier, men de sliter meg bare ut og forsvinner etter en time eller to hver gang. Er redd eg går langt over tiden eller noe, tror jo alltid det er i gang men så forsvinner det igjen etter noen timer. Unngår å ringe etter barnepass i det lengste for att vi skal dra på sykehuset når jeg det sånn, syns det e pinlig hvis jeg tar feil. Ender vel opp med att barnet kommer hjemme i senga, hvis jeg til nå har fått enda større åpning hehe. Er rett og slett bare så sliten, kunne du vær så snill og gitt meg å gå på.

Håper du får en fin fødsel selv også, og att jeg skjønner om du ikke svarer egentlig. Alle vil vel vite litt, gjør nå bare ett forsøk jeg og. Lykke til uansett :-)

Forresten er fødsels datoen min 25.11.1979

Klemmer fra Anette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) ja, nå skal jeg bli i bedre form håper jeg...:) Men jeg kan desverre ikke si akkurat noen dato på når det skjer... men får en sterk følese av at det skjer noe til helgen... altså rundt termin datoen din...

Lykke til du og.. tror du får en fin fødsel....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...