solastråler Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Slik kan hun holde på hele kveldene. Vist det er så fælt hvrofor ruller hun da hele tiden tilbake. Jeg legger henne på rygg og hun ruller tilbake. Vet ikke om hun er sinna på seg selv fordi hun ikke kommer noen vei eller at hun er trett. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjør, la henne bare gråte og finne sin egen måte og løse problemet sitt på eller fortsette og legge henn på rygg igjen. Men det tar alt fra 30 sek til 1 min til hun ligger på magen og gråter igjen. Nå ser det ut til at jeg må bort til henne....
mamma`n te Kaja Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Kaja holdt også på sånn en stund.. vi flytta henne tilbake på ryggen når hun hadde strevd litt.. plutselig en dag klarte hun å rulle seg tibake selv varte ikke så lenge den perioden Nå ruller hun hele tida, har ei stor matte hun ligger på, men ruller av den hele tida
lifa og Eline Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei Det gjorde Eline når hun snudde seg også fra rygg til mage, de første ukene. var akkurat fylt 3,5 mnd. jeg satt omtrent ved siden av henne i 2 uker for å snu henne når hun hadde graått/hisset seg opp nok. Fordi jeg fant fort ut at hun snudde seg for å komme fremmover og når hun da ikke klarte det ble hun rasende og det hørtes. Men en liten t4røst det går etterhvert over. Her snudde hun seg for øvrig aldri andre veien før hun begynnte å krype.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 lifa: når begynte krype da?
lifa og Eline Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 eline begynnte litt før hun fylte 5 mnd. men da gikk det bakover i ca2,5-3 uker før hun klarte å krype fremmover. Krabbe gjorde hun 6,5 mnd.
solastråler Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 kjekkt å høre at andre også holder på på denne måten, selvom det er slitsom til tider. kanskje vi skal prøve å øve oss på å rulle tilbake å se om hun da finner det tilfredstillende. Hun har gjordt det noen få ganger. Nå sitter hun på fanget mitt og er stor fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå