Gå til innhold

Noen med KISS-barn her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

, og som nå er friske?

Har ei snuppa på 8 mnd med KISS og vi går fortsatt til behandling?

Lurer på nårtid deres ble helt friske og om dere kan merke noe til det nå`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på snart 3 mnd. Fikk en ny gutt her om dagen etter andre behandling. Han er nesten bra, blitt veldig rolig og nakkeskjevheten er neste borte Regner med en behandling til hos manuell terapeut.

Går du også til manuell terapeut?

Vet at noen har bedre effekt av ostepati.(Må være en erfaren osteopat, som er vant til barn. )

Skrevet

har tre stk!

:) vel hun ene hadde kiss og de to andre ble vel utviklet til kidd...

vi kom ikke så tidlig til behandling vi....

Skrevet

Går til manuellterapuet og osteopat ! Er blitt MYE bedre, men jeg lurer på om det alltid vil være "tegn" til at hun har hatt KISS? Uroli, kavete og utilpass?

dama!!!!!!!! har du tre stk? Har hørt at det er noen kvinner som er "formet" slik at barna kan ligge for kjært i magen....har tenkt mye på dette hvis det mot all formodning skulle bli en til....! Vet du hva som er årsaken til at alle dine 3 har fått KISS?

Skrevet

fant ut når sønnen min var 3 mnd at han hadde kiss, begynnte behandling da.. var på 3 behandlinger... ferdig når han var 8 mnd... i dag er han 19 mnd og alt vriker fint... så langt jeg kan se...

Skrevet

Sønnen vår er født i seteleie så han var et KISS barn som følge av det. Han kom i gang med behandling med en gang på sykehuset, var nok ferdig med behandlingen da han var ca 2 mnd. Han er 17 mnd i dag og har ingen problemer. Rart å tenke på, husker han var helt "banan" i kroppen og han snudde seg bare mot den ene siden.

Skrevet

Ja,Luke er friskemeldt;O)

Oppdaget KISS da han var rundt 5 uker,har hatt 2 manuelltrapaut timer+1gang i mnd til fysio.i 6 mnd.Da han var 8 mnd ble han friskemeldt,han er i dag 14 mnd og kan ikke merke noen KISS symptomer (bortsett fra litt skjev i bakhodet,noe som har blitt MYE bedre de siste mnd)

Skrevet

Så godt å høre at de blir "helt friske" ;) Min er veldig kavete av seg, var deres det? Håper det vil gi seg når nakken blir bedre;)

Skrevet

Vår gutt på 10 mnd hadde to behandlinger, ble friskmeldt 3. time hos manuellterapeuten. Da ble han bare undersøkt og ikke behandlet da det ikke var noen symptomer igjen.

Ble oppdaget da han var 3 mnd og ble friskmeldt da han var 5 mnd.

Er fremdeles litt flat i bakhodet, men merker at dette jevner seg ut.

Skrevet

MammaLukas!

Kan jeg spørre om hodetfasongen er blitt bedre etter han fylte året. Har lurt litt på om han fortsatt blir mindre flat når han fyller året?

Skrevet

Har en jente med Kiss. Hun er 16 mnd. Var urolig, utilpass, hadde problemer med amming og yndlingsside. Gikk til både manuell terapeut og fysioterapeut. Hun avsluttet behandling hos manuelterapeut da hun var 7 mnd og siste gang hos fysio var da hun var 9 mnd. Kan ikke legge merke til noe nå. Men hun er fortsatt litt skjev i hodet. Fikk beskjed om at dette ville ta tid før det rettet seg.

Lykke til!

Skrevet

Hodefasongen har blitt bedre og bedre for hver mnd som har gått,men for sikkerhets skyld så tittet jeg på noen bilder fra da Lukas var 10 mnd før jeg svart deg her.

Hodefasongen har faktisk blitt mye bedre fra 10-14 mnd;O)

Lukas har ikke mye hår så jeg ser det godt enda,men får ikke de "blikkene" fra folk på t-banen lengre (hvis du skjønner hva jeg mener;O)

Skrevet

Så snilt av deg å kikke etter da MammaLukas!

Ble glad jeg nå når jeg leser svaret ditt :o)) Tusen takk!

Utrolig fint navn gutten din har fått forresten :o)

Skrevet

jenta vår fikk 3(eller var det 4..?) behandlinger hos manuellterapeut fra hun var 3- 5.5 mnd gammel...deretter fysio til hu var 9 mnd.da ble hu friskmeldt;-)

Skrevet

gutten min er kiss barn...gått til 10 kiropraktor timer,4 manuellterapaut timer og fysioterapaut vær 14 dag...hadde skikkelige plager,gråt mye,var skev i nakke og bekken..problemer med luft osv..ble friskmeldt da han var 13 mnd... nå er han 1 1/2 år å er någenlunde bra, er fortsatt litt skev i nakke og plages en del med magen..men ellers en aktiv gutt som er blid og fornøyd=O)

Skrevet

Hva er symptomer på dette? Og hva er kidd?

Skrevet

Sønnen min på 17 mnd har/hadde KISS-syndrom. Vi gikk til behandling hos kiropraktor før han var 5 mnd gammel - tror vi gikk ca 6-7 ganger før han ble friskmeldt. Etter de første par behandlingene virket det som om han ble dårligere (dvs han var mer sensitiv for f.eks. ting som skulle over hodet), men så ble han ganske fort bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...